15 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

İki dev ticaride işbirliğine gitti

Marketing Türkiye
24 Temmuz 2012
1 dk okuma

PSA Peugeot Citroen ve Toyota, Avrupa’da hafif ticari araçlarla ilgili yeni bir işbirliği anlaşması imzaladı. Toyota Avrupa ve PSA Peugeot Citroen bugün Avrupa’da hafif ticari araçlar segmentinde yeni bir işbirliği anlaşmasını imzaladıklarını duyurdu. PSA Peugeot Citroen Grubu böylece Toyota’ya Avrupa’da Toyota markası altında ticarileştirilecek hafif ticari araçlar temin edecek. İlk etapta, 2013’ün ikinci çeyreğinden itibaren, PSA Peugeot Citroen mevcut Peugeot Expert ve Citroen Jumpy gamlarından alınan hafif ticari araçlar temin edecek. Anlaşma aynı zamanda PSA Peugeot Citroen tarafından üretilecek yeni nesil araçlar konusunda da işbirliğini öngörüyor. Bu işbirliğinin 2020 sonrasında da devam etmesi planlanıyor. Toyota Avrupa’nın bu yeni nesil araçlarla ilgili geliştirmelere ve endüstriyel yatırımlara doğrudan katılması öngörülüyor. Bununla birlikte herhangi bir sermaye iştiraki veya ortak üretim öngörülmüyor.
Toyota Motor Avrupa Başkanı Didier Leroy koruya ilişkin yaptığı değerlendirmede, “Hafif ticari araç segmenti Avrupa pazarında çok sayıda ülkede bizim için önemli. PSA Peugeot Citroen ile güçlerimizi birleştirerek, Hiace modelimizin geçtiğimiz günlerde satışının durdurulması sonrasında sadık müşterilerimize böylece iyi bir çözüm sunuyoruz. Halihazırda küçük ticari otomobiller sınıfında PSA Peugeot Citroen ile kendini kanıtlamış ortaklığımız sürüyor. PSA Peugeot Citroen Avrupa’da hafif ticari araçlar pazarında başta gelen aktörlerden bir tanesi ve kaliteli ve çok yönlü araç üretimi konusunda sağlam bir üne sahip” ifadelerini kullandı. PSA Peugeot Citroen Programlar Direktörü Jean-Christophe Quemard ise “Bugün Toyota ile kurduğumuz verimli işbirliğinin kapsamının genişlediğini duyurmaktan mutluyuz. Bu anlaşma, şirketlerimizin Avrupa pazarına yönelik rekabetçi ürünler sunmalarına olanak verecek ve yeni nesil hafif ticari araçların geliştirilmesinin temellerini oluşturuyor” değerlendirmesinde bulundu.

1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
3 Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
4 Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
5 Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Güncel Haberler
Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
TVekstra, "Best Advertising Innovation Using HbbTV" ödülünü kazandı
TVekstra, “Best Advertising Innovation Using HbbTV” ödülünü kazandı
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Starbucks'ın yeni kıyafet politikası çalışanları isyan ettirdi!
Haberler
Starbucks’ın yeni kıyafet politikası çalışanları isyan ettirdi!
İrem Alimoğlu
19 Eylül 2025
Çalık Enerji’de kurumsal iletişimin başına Burçin Girit getirildi...
Atamalar
Çalık Enerji’de kurumsal iletişimin başına Burçin Girit getirildi…
Marketing Türkiye
22 Eylül 2025
EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
Haberler
EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
Sena Tufan
4 Ekim 2025
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Haberler
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Marketing Türkiye
12 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.