17 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İddia: "BluTV dünya devine satıldı" | Son 24 saatin gündemi
Haberler

İddia: “BluTV dünya devine satıldı” | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
8 Aralık 2023
3 dk okuma
İddia: "BluTV dünya devine satıldı" | Son 24 saatin gündemi

Ertuğrul Özkök T24’deki köşe yazısında BluTV ile ilgili sürpriz bir iddiada bulundu.

Özkök, BluTV’nin tamamının dünyanın en büyük streaming devlerinden biri olan Warner Bros. Discovery’ye satıldığını şu sözlerle açıkladı; “Warner Bros. Discovery geçen yıl BluTV’nin hisselerinin bir bölümünü almıştı. Tamamını bu dünya devine geçiren anlaşma da dün imzalandı. Warner Bros. Discovery, Türkiye’de çok tutulan ‘Game of Thrones’, ‘Sopranos’ gibi dizileri yapan HBO’nun da sahibi.”

Disney’den sonra dünya devi Warner Bros. Discovery’nin de Türkiye pazarına gireceğine yönelik iddialar önümüzdeki günlerde streaming pazarının hareketleneceğine işaret ediyor.

Pantone yılın rengini seçti

Bu gönderiyi Instagram’da gör

PANTONE (@pantone)’in paylaştığı bir gönderi

Her yıl, yılın rengini açıklayan renk otoritesi Pantone, 2024’ün rengini Pantone 13-1023 Şeftali Tüyü olarak belirledi.

Instagram üzerinden yılın rengine dair paylaşımda bulunan Pantone, Şeftali Tüyü’nü “şefkat hissi veren, paylaşım, topluluk ve iş birliği mesajı ileten” bir renk olarak tanımlıyor.

Pantone ayrıca Şeftali Tüyü için “Başkalarıyla birlikte olma arzumuzu ve bunun yarattığı duyguları vurgulayan sıcak ve rahat bir renk” diyor. Çünkü Şeftali Tüyü rengi tat alma, görme, dokunma ve koklama duyularının tam ortasında duruyor.

WhatsApp’ta sesli mesajlara yeni özellik geldi!

İddia: "BluTV dünya devine satıldı" | Son 24 saatin gündemi

Dünyanın en popüler anlık mesajlaşma uygulaması WhatsApp, kullanıcılarının gizliliğini daha da artırmak için bir yeniliğe imza attı. Artık WhatsApp’ta gönderilen sesli mesajlar, karşı taraf dinledikten sonra otomatik olarak silinebiliyor.

WhatsApp tarafından yapılan açıklamada, “Mesajlarınıza ilave bir gizlilik katmanı eklemek için, 2021 yılında fotoğraf ve videolar için Bir Kez Görüntüle özelliğini kullanıma sunmuştuk. Bugün, karşıdaki kişi dinledikten sonra kaybolacak bir sesli mesaj gönderebileceğinizi bildirmekten heyecan duyuyoruz” denildi.

WhatsApp’ın Android ve iOS sürümlerinde kullanıma sunulan yeni özellik sayesinde, kredi kartı bilgileri, şifreler gibi hassas bilgiler, sesli mesaj yoluyla gönül rahatlığıyla paylaşılabiliyor. Sesli mesajlar, açıkça “tek seferlik” simgesiyle işaretlenir ve sadece bir kez oynatılabilir.

Ankara’nın ilk CGI’ı kampanyası Behzat Ç.’den

Çekiç ve Gül: Bir Behzat Ç. Hikayesi’nin ilk sezonunu metaverse evreninde oluşturulan bir müzeyle karşılayan BluTV, dizinin 2. sezonuna da yine sektörde bir ilke imza atarak CGI teknolojisi ve Ankara’yı bir araya getirerek başlıyor.

Ankara efsanesi Behzat Ç.’nin ikonik eşyalarının Ankara’nın önemli simgelerinden Atakule’ye emanet edildiği projede, şehrin de yeni sezona ve maceralara hazır olduğu vurgulanıyor.

Nike’nin “Jumpman”i kayağa çıktı, iki marka davalık oldu

İddia: "BluTV dünya devine satıldı" | Son 24 saatin gündemi

Nike “Jumpman” logosuna benzer bir logo kullanması sebebiyle Colorado merkezli kayak giyim markası Skiman’e dava açtı.

Skiman’in manevra yapan bir kayakçıyı tasvir eden logosu, Nike’nin basketbol efsanesi Michael Jordan’ın ikonik smaç vuruşunu gerçekleştirirkenki silüetinden oluşan “Jumpman” logosuna hayli benziyor.

Nike, şirket sahibi Stephen Fucik’e logosunu değiştirmesi için birkaç kez ihtarname gönderdi. ABC’ye bağlı bir yayın olan Denver7’ye göre Nike, Fucik’e logosunu değiştirmemesinin yasal sonuçları olabileceğine dair uyarıda bulunmuştu.

80’lerin sonlarında tanıtıldığından beri “Jumpman” logosu spor giyim alanında sembolik bir figür haline geldi. Bu konuda hassas davranan Nike, benzer logoları yakından takip ediyor ve tespit edilen ihlallerde diğer markalara karşı rutin olarak yasal işlem başlatıyor.

Fucik ise masumiyetini koruyarak logosunun tamamen kayak ruhundan ilham aldığını ve asla Nike’nin ayağına basmayı amaçlamadığını vurguluyor. Şirket, Denver7’ye yaptığı açıklamada bu sembolü kaybetmenin markaya geri dönülmez zararlar verebileceğini söylüyor.

Bu da tarafların ancak yasal yollarla uzlaşabileceği gerçeğini ortaya koyuyor.

featured
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
4 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
5 Apple, moda ile teknolojiyi "iPhone Pocket" da buluşturdu
Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturdu
Güncel Haberler
The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
Kadınların yüzde 61'ine göre başarının anahtarı "finansal bağımsızlık"
Kadınların yüzde 61’ine göre başarının anahtarı “finansal bağımsızlık”
Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

LEAD Network Türkiye’den kadın liderliği için güçlü bir adım
Haberler
LEAD Network Türkiye’den kadın liderliği için güçlü bir adım
İrem Alimoğlu
30 Eylül 2025
Ticaret Bakanlığı’ndan Kasım fırsatlarına yakın takip!
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan Kasım fırsatlarına yakın takip!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
Haberler
Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
İrem Alimoğlu
4 Ekim 2025
Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
Haberler
Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.