18 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

İDA Buluşmaları A. Cem İlhan ile başladı

Marketing Türkiye
23 Ocak 2013
1 dk okuma

Türkiye’de iletişim danışmanlığı sektörünün standartlarının uluslararası düzeyde geliştirilmesi ve gözetimi amacıyla çalışmalar yapan, İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği’nin (İDA) yeni projesi İDA Buluşmaları, A. Cem İlhan’ın konuşmacı olarak katıldığı “Mesleği Okumak” başlıklı toplantı ile başladı. İDA Buluşmaları sektörün sürdürülebilirliğini sağlayacak bakış açılarının gelişmesine, İDA üyesi şirketlerin çalışanlarının derneğe aidiyetlerinin güçlenmesine katkıda bulunmayı amaçlıyor. Buluşmaların bu yılki teması “Hayatı Okumak”.

İlk buluşmanın konuğu İDA Başkanı A. Cem İlhan’dı

İDA Buluşmaları’nın ilki Levent Kültür Merkezi’nde 100’e yakın sektör çalışanının katılımı ile düzenlendi. İDA Başkanı A. Cem İlhan’ın “Mesleğimizi Okumak” başlıklı konuşmasını ilgi ile dinleyen meslektaşlar, sordukları sorular ve katkıları ile toplantının etkileşimli bir ortamda gerçekleşmesini sağladı. Konuşmasında PR sektörünün dünden bugüne genel bir panoramasını çizen ve iletişim danışmanlığının hala bir zanaat mertebesinde kaldığı, bir meslek olamadığını vurgulayan A. Cem İlhan şunları söyledi: “Bugün sektör olarak bulunduğumuz nokta bize yakışmıyor. 90’lı yıllarda yakaladığımız ivmeyi kalıcı hale getiremedik ve şu anda bulunduğumuz noktada, ortak sorunlarımızı bireysel çabalarımızla aşamadığımız gerçeği apaçık ortada. Hem biz şirket sahiplerine hem de çalışanlarımıza önemli görevler düşüyor. Çalışanlarımız kendilerini geliştirmeli ama biz de alışkanlıklarımızı kökten biçimde değiştirmeliyiz. İDA üyeleri olarak ortak bir iş yapma kültürü geliştirmeli, yeni ve herkese eşit mesafede bir dil bulmak zorundayız.”

İDA Buluşmaları yıl boyu devam edecek

İDA Buluşmaları, iletişim danışmanlığı sektörü çalışanlarının mesleklerine katma değer sağlayacak entelektüel donanımı ve farklı dünya görüşünden müşterilerini anlayabilmeleri için gereken farklı bakış açılarını kazanmalarına destek sağlamayı amaçlıyor. Buluşmalar ayrıca çalışanların birbirlerini tanımaları ve sektördeki sorunları paylaşmaları için verimli bir platform sunacak.

1 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
2 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
3 Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
4 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
5 Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Güncel Haberler
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Epica Awards'tan Türkiye'ye 2 ödül!
Epica Awards’tan Türkiye’ye 2 ödül!
Türkiye'de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Türkiye’de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
Haberler
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
Sena Tufan
17 saat önce
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Haberler
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Sena Tufan
2 hafta önce
"Clean Girl" trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
Haberler
“Clean Girl” trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
İrem Alimoğlu
25 Ekim 2025
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
12 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.