IAB Araştırması’nda iki yeni özellik
IAB Türkiye, “İnternet Ölçümleme Araştırması Mart 2014” raporundan itibaren iki yeni özelliğini hayata geçirdi. İnternet Ölçümleme Araştırması’nın kapsamı, tüketici davranışları doğrultusunda geliştirilerek multi-platform raporlama ve kategorizasyon sistemi eklendi. Multi-platform raporlama sistemi ile birlikte bundan böyle sitelerin PC, akıllı telefonlar, tabletler ve diğer platformlardan gelen trafik bilgileri ayrı ayrı raporlanabilecek. Böylece Türkiye de ABD, İngiltere ve Danimarka’yla birlikte dünyada çoklu platformlarda site trafik performanslarına dayalı raporlama yapan ülkeler arasına girmiş olacak. Yapılan bir diğer yenilik ise kategori bazlı site sıralamaları incelenmesi ve kategorik karşılaştırmaların yapılması yönünde oldu. Bu yeniliklerle birlikte İnternet Ölçümleme Araştırması, dijital pazarlama iletişimi sektörü için sağladığı verinin kapsamını genişletecek.