HSBC çalışanları bir günlüğüne çocuk oldu!
HSBC Türkiye’nin açıklık, içtenlik ve şeffaflık çatısı altında oluşturulan ve çocuklardan ilham alınarak hayata geçirilen yeni iletişim kampanyasının lansmanı, çalışanlara özel bir günlük etkinlikle 8 Nisan Pazartesi günü duyuruldu. “Bir günlüğüne çocuk olmak” sloganıyla gerçekleşen organizasyon kapsamında HSBC İstanbul şubeleri ve HSBC Türkiye Genel Müdürlük Binası’nda renkli aktiviteler gerçekleştirildi.
Çalışanları Balonlar Karşıladı
Sabah işe geldiklerinde kampanya için bestelenen özel müzikle kırmızı halıda binaya giriş yapan HSBC Türkiye çalışanları ilk olarak Pamuk Prenses tarafından karşılandılar. Pamuk Prenses tarafından kendilerine elma şekeri ikram edilen çalışanlar, düzenlenen özel aktivite alanında Süpermen ve Pamuk Prenses’in karton maketlerinde de anı fotoğrafı çektirdiler, yere çizilen sek sek ile çocukluklarına geri döndüler HSBC Türkiye çalışanları bir başka sürprizi de onlar için hazırlanan ve içinde horoz şekeri, sakız, çikolata, kurşun kalem ve renkli misketlerle dolu “Bir günlüğüne çocuk olmak” logolu beslenme çantalarını masalarında bulunca yaşadılar. Öğle yemeğinde ise logolu balonlarla süslenen yemek alanlarında çocukluk yıllarına gönderme yapan 70’li ve 80’li yılların şarkıları eşliğinde çalışanlara özel arabalar eşliğinde pamuk şeker ve macun ikram edildi. Organizasyon öğleden sonra aynı akşam yayına girecek olan yeni reklam filminin konferans salonunda çalışanlara özel gösterimi ile sona erdi.