Her Toplantıda Karşımıza Çıkan 9 Reklamcı Tipi
Toplantılar, toplantılarımız… Her ajansın, her markanın haftalık iş planına mecburen dahil olan, ömür törpüsü, ne kadar gerekli olduğu hep tartışılan ve genellikle hayata hiçbir zaman geçirilemeyen kararların alınmış gibi yapıldığı o sektörel ayinlerden bahsediyoruz.
Toplantı deyip geçmeyelim; bir reklamcıyı toplantıda takındığı tavırlardan tanıyabilirsiniz. Mesela şöyle…
ListeList‘ten Duygu Arslan listeledi
1. Hiçbir fikir sunmayıp ortaya atılan her fikri kötüleyenler
2. Bunun tersine direktör ne derse alkış tutanlar, yağlamacı ballamacılar
3. Not defterine her şeyi not alıyor gibi gözüküp çiçek böcek resmi çizenler
4. Toplantıya laptopla girip o sırada 832 işini halledenler
5. Yerinde oturamayıp tahtaya bir şeyler yazıp çizmekten vazgeçmeyenler
6. Sürekli söze girip ne dediği asla anlaşılmayan tipler
7. Toplantıya konuk sanatçı olarak katılmış gibi görünenler
8. Üç saat süren toplantıyı asla bitirmemek için yemin etmiş olanlar
9. Toplantıları uyuma-dinlenme yeri olarak belleyenler, sıkıldığını her halinden belli edenler