20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Her 5 kişiden 3’ ü sabah DRIVE-TIME’da radyo dinliyor
Haberler

Her 5 kişiden 3’ ü sabah DRIVE-TIME’da radyo dinliyor

Marketing Türkiye
16 Ekim 2015
1 dk okuma

URYAD A.Ş. ve Nielsen tarafından her ay en az 5 bin hane ve 7500 birey ile yapılan “Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması”nın Eylül 2015 sonuçları açıklandı. Sabah Drive-Time’da radyo dinleme oranları Eylül ayında %45,4’e yükseldi. Bu oran Ağustos ayında %42,1 olmuştu.

AB SES grubunda Günlük radyo dinleme oranı Eylül ayında %44,7’den %47,4’e yükselmiştir.

Büyük illerde radyo dinleme oranlarında önemli bir artış olmuştur:

-Ankara’da Eylül ayında %41,8’den %47,7’e yükselmiştir.

-İzmir’de %39’dan %42,8’e yükselmiştir.

Ağustos ayında ortalama bir günde radyo dinleyenlerin %42,1’i sabah Drive-Time’da radyo dinlerken, Eylül ayında bu oran %45,4 olarak gözlemlenmiştir.

URYAD A.Ş. Genel Müdürü ve URYAD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Olcay Akay: “Radyo Reyting Araştırmamızın Eylül 2015 sonuçlarını elde ettik. Temmuz 2015’ten itibaren ülke genelinde tüm sosyo-ekonomik gruplarda radyo dinleme oranları artıyor. Özellikle Drive-Time dediğimiz işe giderken ve gelirken yolda dinlenen radyo zamanlarında dinleme oranları önemli bir yükseliş gösteriyor. Drive-Time zaman dilimlerinde özellikle üst ve orta gelir gruplarının radyo dinleme oranlarının oldukça yüksek olduğunu, sabah Drive-Time’da radyo dinlemenin aynı zamanda sosyal medya erişimi ile de paralel gittiğini görüyoruz. ” dedi.

1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Haberler
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Nafizcan Önder
20 Kasım 2025
Türkiye’de çocuk yetiştirme kodları: Disiplin ve dindarlık önde, "bağımsızlık" geride
Haberler
Türkiye’de çocuk yetiştirme kodları: Disiplin ve dindarlık önde, “bağımsızlık” geride
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-18 Aralık)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-18 Aralık)
Sena Tufan
2 gün önce
The TECH Summit'te öne çıkan 7 mega trend!
Haberler
The TECH Summit’te öne çıkan 7 mega trend!
Sena Tufan
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.