Her 100 kişiden 94’ü Olimpiyat halkalarını biliyor

220 ülkede yayınlanan ve 6 milyar kişi tarafından toplam 35 milyar saat izlenen Olimpiyat Oyunları, sponsorlarına hem ulusal hem de uluslararası alanda marka tanıtımı yapmak açısından büyük bir fırsat sunuyor. Uluslararası Olimpiyat Komitesi verilerine göre, yetişkinlerin % 94’ü Olimpiyat halkalarını tanıyor. Herhangi bir ürün veya hizmetin üzerinde Olimpiyat halkalarını gören tüketicilerin % 42’sinde ise o markaya karşı daha olumlu duygular uyanıyor. Ayrıca tüketicilerin % 66’sı Olimpiyat Oyunları’na sponsor olan bir şirketin ürünlerini satın almaya kendilerini daha yatkın hissettiklerini belirtiyor. Londra 2012 Olimpiyat ve Paralimpik Oyunları’nın ana sponsoru Visa da, en yeni ödeme yöntemlerini sergiliyor. Visa tüketicilere, Londra’daki Olimpiyat mekânlarında ve şehre yayılmış binlerce üye işyerinde daha hızlı, kolay ve güvenli işlem yapılabilmesi için mobil ve temassız ödeme yöntemleri sunuyor. Olimpiyat Oyunları esnasında tüketiciler, İngiltere’deki 5 bin taksi ve Olimpiyat mekânlarında bulunan 3 bin alışveriş noktası da dâhil olmak üzere toplam 140 bin üye işyerinde Visa payWave özellikli temassız ödeme kartları ve cep telefonlarını kullanarak alışveriş yapabiliyor. Olimpiyat ve Paralimpik Oyunları’nın yanı sıra sporcuları desteklemek de Visa Europe’un sponsorluk stratejisinde önemli bir yer tutuyor. Bu stratejiden yola çıkılarak hayata geçirilen “Visa Takımı”nda, Londra 2012 Olimpiyat Oyunları için Türkiye’den “cirit atma” kategorisinde Türkiye rekortmeni milli atlet Fatih Avan yer alıyor. Fatih Avan’a verilen destekle beraber, Visa’nın 2004 yılından bu yana Türkiye’de desteklediği milli sporcu sayısı da 12’ye ulaştı. 

İLGİLİ HABERLER