23 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Haberler

Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!

Marketing Türkiye
8 Temmuz 2025
2 dk okuma

Hepsiburada’nın üyelik bazlı sadakat programı Hepsiburada Premium, üçüncü yılını geride bırakırken ulaştığı 3,5 milyon üyesiyle dikkat çekiyor. Hepsiburada Premium’un üç yıl boyunca üyelerine sağladığı toplam faydanın 25 milyar TL’ye ulaştığı belirtiliyor.

Hepsiburada, sadakat programı Premium’un üçüncü yılını üyelerine özel avantajlarla kutluyor. 7-14 Temmuz tarihleri arasında geçerli kampanyalar, alışverişi hem daha ekonomik hale getiriyor hem de kullanıcıya fiyat güvencesi sunuyor.

“Daha Ucuzunu Bulursan Farkı İade” kampanyasıyla, Premium üyesi bireysel müşteriler, Hepsiburada satıcılı ve kampanya işaretli bir ürünün farklı bir pazaryerinde daha uygun fiyata satıldığını belgelemeleri durumunda aradaki fiyat farkını sipariş tarihinden itibaren 30 gün içinde Hepsipara veya nakit olarak iade ediliyor.

Peşin fiyatına 9 taksit ve anında yüzde 3 Hepsipara

Premium üyelerine, anlaşmalı bankalarla birlikte “Peşin Fiyatına 9 Taksit” seçeneği sunuluyor. Ayrıca alışverişlerden anında yüzde 3 Hepsipara kazandıran sistem, üyelerin bu tutarı 30 gün içinde kullanmalarına olanak tanıyor.

125 milyon sipariş, 1,5 milyar TL değerinde Hepsipara

Üç yıl boyunca Premium kullanıcıları 125 milyondan fazla sipariş verdi. Sadece ücretsiz kargo uygulamasıyla sağlanan tasarruf 4,5 milyar TL olarak açıklanırken, bugüne kadar kullanıcılara toplam 1,5 milyar TL değerinde Hepsipara kazandırıldı.

Dijital içerik tarafında da büyüme

Hepsiburada Premium’un sunduğu Max üyeliği, dijital içerik tarafında da kullanım oranlarını artırdı. Kullanıcılar platform üzerinden bugüne dek 175 milyon saati aşkın içerik izledi.

Hepsiburada Pazarlama Grup Direktörü Soner Beyhan, Premium’un yalnızca alışverişe değil, kullanıcının genel yaşamına da değer katan bir yapı sunduğunu belirterek şu değerlendirmede bulundu:

“Hepsiburada Premium’un üçüncü yılında ulaştığımız noktada, sadakati sadece avantaj sunmak değil; kullanıcı lehine pozisyon almak, güveni her gün yeniden inşa etmek olarak görüyoruz. Yeni kampanyalarımızla bu yaklaşımı güçlendirmeye devam ediyoruz.”

Premium 3. yıla özel indirimler

Hepsiburada Premium’un 3. yılına özel olarak 7–14 Temmuz tarihleri arasında kişisel bakım, moda, teknoloji, ev-yaşam ve birçok kategoride Premium üyelerine özel indirimler sunuyor. Sepette indirimler, çoklu alımlarda ekstra fırsatlar, kuponlar ve sepet tutarına özel kampanyalarla Premium ayrıcalıklarıyla Hepsiburada kullanıcılarını bekliyor.

featured Hepsiburada
1 Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
2 TikTok icadı sözcükler Cambridge Sözlüğü’ne girdi: Skibidi, tradwife, delulu, mouse jiggler...
TikTok icadı sözcükler Cambridge Sözlüğü’ne girdi: Skibidi, tradwife, delulu, mouse jiggler…
3 Krispy Kreme’den "Seçmen Şapka" sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun...
Krispy Kreme’den “Seçmen Şapka” sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun…
4 ChatGPT'den reklam hamlesi: Sohbetten alışverişe giden yol
ChatGPT’den reklam hamlesi: Sohbetten alışverişe giden yol
5 Zincir marketlere "Cumhur Reyonu" geliyor
Zincir marketlere “Cumhur Reyonu” geliyor
Güncel Haberler
Reels’in yeni çağı: İçerik üreticileri yapay zeka ile dil bariyerini aşıyor
Reels’in yeni çağı: İçerik üreticileri yapay zeka ile dil bariyerini aşıyor
İş dünyasında haftanın atamaları (16-22 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (16-22 Ağustos)
Yeni nesil markalaşma: The Magnum Ice Cream Company Türkiye’nin Social-First yolculuğu
Yeni nesil markalaşma: The Magnum Ice Cream Company Türkiye’nin Social-First yolculuğu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dünyaca ünlü açaí markası "Oakberry" artık Türkiye'de
Haberler
Dünyaca ünlü açaí markası “Oakberry” artık Türkiye’de
İrem Alimoğlu
8 Temmuz 2025
McDonald's'ın Roma'daki antik mozaik enstalasyonu sosyal medyayı ikiye böldü
Haberler
McDonald’s’ın Roma’daki antik mozaik enstalasyonu sosyal medyayı ikiye böldü
İrem Alimoğlu
5 Haziran 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Haziran-4 Temmuz)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Haziran-4 Temmuz)
Nafizcan Önder
4 Temmuz 2025
Tüketiciyi satın almaya götüren 5 düşünce şekli!
Haberler
Tüketiciyi satın almaya götüren 5 düşünce şekli!
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.