14 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Hepsiburada, “Derin Öğrenme” ile yeni müşteri tabanını genişletti
Haberler

Hepsiburada, “Derin Öğrenme” ile yeni müşteri tabanını genişletti

Marketing Türkiye
20 Aralık 2023
2 dk okuma

Türkiye’de ticaretin dijitalleşmesine liderlik eden Hepsiburada, gücünü “Derin Öğrenme”den alan uygulama kampanyasında toplam dönüşümü yüzde 175 artırırken, toplam sipariş başına maliyeti yüzde 64 düşürmeyi başardı…

Türkiye’nin Hepsiburada’sı, yeni müşteri sayısını artırmak ve sipariş başına maliyeti düşürmek için RTB House ile potansiyel oluşturan uygulama kampanyası gerçekleştirdi. Performans hedeflerinin yanı sıra marka güvenliğini önceliklendiren yerleşimler ve görünürlük amacıyla yola çıkılan kampanyada yüksek yatırım dönüşü alındı.

Kampanya boyunca 32 kategoride milyonlarca ürüne ev sahipliği yapan Hepsiburada ile yakın çalışan RTB House ekibi, kampanya performansını farklı hedefler, alt kampanyalar, kategoriler ve cihaz optimizasyonu gibi parametrelere göre optimize etti. Ayrıca Derin Öğrenme teknolojisi ile kendi kendine öğrenen algoritmalar, kullanıcıların tercihlerine uygun modelleri göstererek optimizasyonu sürekli hale getirdi. Kullanıcıların davranışlarına göre oluşturulan ürün ve kategorilerin bulunduğu sınıfının en iyi görselleri, doğru kişilerle doğru zamanda buluştu.

Hepsiburada, “Derin Öğrenme” ile yeni müşteri tabanını genişletti

RTB House ekibi, kampanya performansını çeşitli parametrelerle (farklı hedefler, alt kampanyalar, kategoriler ve cihaz optimizasyonu gibi) sürekli olarak değerlendirdi ve genel kampanya başarısını ve sorunsuz bir iş birliğini sağlamak için Hepsiburada ile yakın temas halindeydi.

Yeni müşteri kazanım potansiyelinde Derin Öğrenme fark yaratıyor

Hepsiburada, “Derin Öğrenme” ile yeni müşteri tabanını genişletti

RTB House’un müşteri yönetim ekibi, farklı kampanya türlerini ve reklam öğelerini değerlendirmek ve en uygun kurulumu seçmek için Hepsiburada ile yakın iş birliği içinde çalıştı. Hepsiburada’nın hedeflerine ulaşmak için RTB House, Derin Öğrenme (Makine Öğreniminin daha verimli ve esnek bir türü) tarafından desteklenen yüksek performanslı banner şablonlarının yer aldığı Potansiyel uygulama (Prospecting App) kampanyasını hayata geçirdi. Sınıfının en iyisi olan reklam öğeleri, ürünleri ve kategorileri kullanıcı davranışına göre görüntülendi ve doğru zamanda doğru kişiye sunuldu.

Dinamik potansiyel pazarlama, en iyi ürünü doğru zamanda, en çok ilgilenecek en uygun müşterilere göstermek için müşteri bilgilerini ve ürün bilgilerini bir araya getiriyor. Markaların yeni müşterilere ulaşmasını sağlayan dinamik potansiyel pazarlama kampanyaları ile veri segmentlerindeki farklı bir kitleye (uygulama müşterilerini içeren verilerinize göre segmentler dahil) dinamik potansiyel pazarlama yöntemi ile ulaşmak mümkün.

Potansiyel pazarlama kampanyaları hakkında daha fazla bilgi ve başarı hikayesi için https://blog.rtbhouse.com/ adresini kullanabilirsiniz.

Türkiye’de alışveriş tüm Kasım ayına yayılıyor

featured
1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
Yaşlanan nüfus ile evde bakım talebi artıyor. Çözüm ise akıllı evlerde...
Yaşlanan nüfus ile evde bakım talebi artıyor. Çözüm ise akıllı evlerde…
Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
"Enerji canavarı" yapay zeka iklim krizine çözüm olabilir mi?
“Enerji canavarı” yapay zeka iklim krizine çözüm olabilir mi?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kim Kardashian'ın markası SKIMS, Türkiye pazarına girdi
Haberler
Kim Kardashian’ın markası SKIMS, Türkiye pazarına girdi
Sena Tufan
11 Kasım 2025
Dünyanın en pahalı alışveriş caddeleri belli oldu! 
Haberler
Dünyanın en pahalı alışveriş caddeleri belli oldu! 
Sena Tufan
3 hafta önce
Apple, moda ile teknolojiyi "iPhone Pocket" da buluşturdu
Haberler
Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturdu
Sena Tufan
12 Kasım 2025
Beyaz yaka çalışanlar mavi yakaya geçişin yollarını arıyor
Haberler
Beyaz yaka çalışanlar mavi yakaya geçişin yollarını arıyor
Sena Tufan
2 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.