
Heinz modaya ketçap sıktı
Heinz, Paris Moda Haftası’na “kırmızı” bir damga vurdu! Fransız tasarımcı Lora Sonney imzalı “La Robe Ketchup” elbisesi, ketçabın akışkanlığını yüksek modanın zarafetiyle buluşturdu.
Şarkıcı Styleto’nun Le Rouge Pigalle’deki “Heinz Kırmızı Partisi”nde giydiği elbise, sos markasının moda sahnesine attığı en iddialı adım oldu. Altı katmanlı silikonla üretilen, koyu kırmızı kumaş üzerine oturtulmuş tasarım hem moda dünyasının hem de pazarlama evreninin ilgisini üzerine çekmeyi başardı.
Heinz ekibi, ketçabı sadece sofraların vazgeçilmezi olarak değil, “kültürel bir sembol” olarak yeniden yorumlama fikrinden yola çıkmış. Kraft Heinz Fransa Pazarlama Sorumlusu Besma Mokrani Baghdadli, “Markanın ikonik DNA’sını moda aracılığıyla yeniden keşfetmek istedik” diyor.
Projenin yaratıcı sürecini, Heinz’ın şirket içi yaratıcı ekibi The Kitchen ve halkla ilişkiler ajansı Faubourg Stories yürüttü. Katkı verenler arasında Teinture de France ve Serge Haouzi de yer alıyor.


Heinz’ın “La Robe Ketchup” hamlesi, markaların moda sahnesini yalnızca bir gösteri alanı değil, duygusal marka anlatısının yeni podyumu olarak gördüğünün kanıtı. Yaratıcılıkla mizahı harmanlayan bu iş birliği, Heinz’ı bir kez daha “sofra markası” kimliğinden çıkarıp pop kültürünün kalbine taşıyor. Görünen o ki, kırmızı artık sadece lezzetin değil, marka cesaretinin de rengi.
Kaynak: Design Taxi