Heinz, severlerine aşk şarkısı yazdı
Heinz, 150 yıllık tarihinde ilk kez dünya çapındaki tüm “Heinz gurmeleri”ne seslenen bir kampanyaya yayınladı. Heinz severlerin markaya karşı duyduğu eşsiz coşku, kampanyaya özel bestelenen “It must be Heinz” adlı şarkıyla taçlandırıldı.
Kampanya, tüketicilerin markaya duyduğu, zaman zaman “çığırından çıkan” sevgiyi gözler önüne seriyor. Reklam filmi, Heinz severlerin, vücutlarının çeşitli yerlerine Heinz dövmesi yaptırdığı hatta havaalanı güvenliği aracılığıyla Heinz Beans konservesi kaçakçılığına soyunduğu çeşitli hikayelerine ışık tutuyor. Marka, kreatif ajans Wieden+Kennedy ile iş birliği içinde yarattığı kampanyayla, tüketicilerin duygularının karşılıklı olduğunu kitlelere duyurmayı hedefliyor.
Heinz CGO’su Diana Frost , “Markayı tek bir küresel marka platformu altında birleştirmeye çalışırken , tüketicilerimizin dünyasına daldık ve hepsinin paylaştığı tek şeyin Heinz ürünleri için harcadıkları olağanüstü çabalar olduğunu gördük. Biz de tüketicilerine takıntılı bir marka olarak onlara karşı duygularımızı dile getirmek için aşk şarkımız olan ‘It must be Heinz’i yarattık” diyor…