1 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

“Hayata Devam Türkiye” Projesinin 4’üncü etabı tamamlandı

Marketing Türkiye
21 Haziran 2013
2 dk okuma

Aksigorta’nın AKUT’la birlikte 2010 yılında başlattığı “Hayata Devam Türkiye” kurumsal sosyal sorumluluk projesinin 4. etabı tamamlandı. Binlerce vatandaşımızı yitirdiğimiz 1999 Marmara ve ardından yaşanan depremlerde, afetler konusunda bilgi yetersizliğinin, kayıpları daha da artırdığı gerçeğinden yola çıkılarak 5 yıllık bir kurumsal sosyal sorumluluk projesi olarak tasarlanan “Hayata Devam Türkiye” Projesi’nin 4. etap maratonu sonunda toplamda 2.4 milyon kişi “Hayata Devam” dedi. “Hayata Devam Türkiye” tırının 2 ay boyunca süren yolculuğuyla, toplam 23 il, 24 ilçede yaklaşık 1 milyon kişiye ulaşan Aksigorta, bilinçlendirme çalışmalarını daha geniş kitlelere ulaştırabilmek için sosyal medyada gerçekleştirdiği çalışmalarla da 1.4 milyon kişiyi bilgilendirdi.

Bilinçlendirme çalışmaları sosyal medya ile daha geniş kitlelere ulaştırıldı
“Hayata Devam Türkiye” projesinin tamamlanan 4 etabı boyunca 52 il, 174 ilçede yaklaşık 4 milyon kişiye ulaşıldı. Gidilen il ve ilçelerde doğal afetlerden önce alınması gereken önlemler, afet sırasında ve sonrasında yapılması gerekenler konusunda eğitimlerin verildiği “Hayata Devam Türkiye” Projesi’nde, tırı ziyaret eden vatandaşlara 3 boyutlu G Force deprem simülatöründe 1999 yılında yaşanan 7,4 büyüklüğündeki Marmara Depremi yaşatılarak, konunun önemine vurgu yapıldı. “Güvenli Oda” ve “Güvenli Olmayan Oda” olarak iki farklı bölümün bulunduğu tırda, eşyaları sabitlemek gibi alınabilecek basit önlemlerin önemine dikkat çekildi. 4 yılda toplam 700 bine yakın öğrenciye ulaşılan kurumsal sosyal sorumluluk projesi kapsamında halka 2.5 milyon adete yakın eğitim kitapçığı dağıtıldı, 60 bin kilometre yol katedildi. Bu yıl projeyi daha geniş kitlelere yaymak üzere ilk kez sosyal medyaya da taşıyan Aksigorta, Facebook kullanıcılarını “Afet Bilinci Kazandırır” yarışması üzerinden sanal bir yolculuğa çıkardı. Yarışmada, afetleri önleme, afet sırası ve sonrasında yapılması gerekenler konusunda yöneltilen sorular 120 bin kez cevaplandı. Sosyal medya hesapları Facebook (Facebook.com/Aksigorta), Twitter (twitter.com/hayatadevamtr) ve HayataDevamTurkiye.com adresindeki blog aracılığı ile afet bilinci konusunda bilinçlendirme çalışmalarını geniş kitlelere yaymak isteyen Aksigorta, bu anlamda Facebook üzerinden girdiği içeriklerle de 1.4 milyon kişiye ulaştı. 4. etabı, her yıl olduğu gibi İstanbul’dan başlayan projenin Beşiktaş ve Sarıyer ilçelerinde gerçekleştirilen eğitim çalışmaları, Sakarya, Düzce, Zonguldak, Bolu, Karabük, Bartın, Kastamonu, Giresun, Rize, Artvin, Erzurum, Bayburt, Gümüşhane, Adıyaman, Kahramanmaraş, Kırşehir, Kırıkkale, Karaman, Konya, Afyon’da sürdürüldü. “Hayata Devam Türkiye” tırı ve ekibi, 4. etabını, yine İstanbul’da Sancaktepe ve Ümraniye ilçelerinde gerçekleştirdiği eğitim çalışmalarının ardından tamamladı.

1 İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
2 BYD Seal, reklamları "solladı"
BYD Seal, reklamları “solladı”
3 Ticaret Bakanlığı'ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
Ticaret Bakanlığı’ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
4 Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
5 Trump'ın tarifelerinin ardından dev markalardan peş peşe zam kararı!
Trump’ın tarifelerinin ardından dev markalardan peş peşe zam kararı!
Güncel Haberler
18 ülkede görüşler ortak: "30'una kadar evlen, ev al, çocuk sahibi ol!"
18 ülkede görüşler ortak: “30’una kadar evlen, ev al, çocuk sahibi ol!”
Yıla damga vuran 4 mega müşteri trendi...
Yıla damga vuran 4 mega müşteri trendi…
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
Haberler
Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
Sena Tufan
2 Mayıs 2025
Türkiye’nin gençlik markaları
Haberler
Türkiye’nin gençlik markaları
Sena Tufan
2 hafta önce
Artık molalar Kit Kat korumasında!
Haberler
Artık molalar Kit Kat korumasında!
Sena Tufan
8 Nisan 2025
Coca-Cola ikonik cam şişesinin 110. yaşını gölgelerle kutluyor!
Haberler
Coca-Cola ikonik cam şişesinin 110. yaşını gölgelerle kutluyor!
Sena Tufan
24 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.