31 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
happn, "Perfect Date" ile ilk buluşmanın yükünü hafifletiyor
Haberler

happn, “Perfect Date” ile ilk buluşmanın yükünü hafifletiyor

İrem Alimoğlu
2 Temmuz 2025
1 dk okuma

İlk buluşmayı planlamak, tahmin edilenden çok daha karmaşık bir süreç. Beklentiler, endişeler ve seçim baskısı bu süreci stresli hale getiriyor. Nerede buluşmalı? Her iki taraf için de uygun bir mekân nasıl seçilmeli? Hayal kırıklığı yaratmamak için ne gibi alternatifler düşünülmeli? İşte tüm bu sorular, bekarların ilk adımı atmaktan çekinmesine neden oluyor. Arkadaşlık uygulaması happn, tam da bu noktada devreye giriyor. Kullanıcılarının bu yükünü hafifletmek adına geliştirilen yeni özelliği Perfect Date, ilk randevunun en zorlu adımlarından biri olan mekan seçimini kişiselleştirilmiş bir deneyime dönüştürüyor.

Pek çok kullanıcı, randevu organize ederken fikir bulmakta zorlandığını ve bu nedenle buluşmaları ertelediğini ya da iptal ettiğini belirtiyor. Hatta bazıları, alternatif fikirler üretmek için uygulama dışında yapay zeka araçlarına başvuruyor. happn’in yeni fonksiyonu bu ihtiyaca doğrudan yanıt veriyor. Perfect Date, kullanıcının ve eşleşmesinin ilgi alanlarını ve tercihlerini göz önünde bulundurarak beş farklı mekan önerisi sunuyor. Bunun için yapılması gereken tek şey, sohbet penceresinde bir lokasyon belirlemek. Ardından kültür, yemek, bar ya da gezi gibi kategorilerde eşleşmeye özel öneriler geliyor.

Daha az stresli, daha akıcı randevular

İlk buluşmanın gerçekleşmesinde en büyük engellerden biri de “doğru mekanı” bulma telaşı. Orijinallik, rahat ulaşım, atmosfer gibi pek çok kriter, süreci daha da karmaşıklaştırıyor. Perfect Date, bu zihinsel yükü ortadan kaldırıyor. Artık karşı tarafın neyi sevip sevmediğini tahmin etmeye çalışmak, harita karşılaştırmaları yapmak gerekmiyor. Deneyim hem daha doğal hem daha sade.

Yeni özellik, kullanıcıların kararlarını onların yerine vermiyor; aksine karar sürecini kolaylaştırıyor. Tavsiye sunarken esnek davranıyor ve tarafların ortak zevklerini önceliklendiriyor. Amaç net: Buluşma anını geciktirmeden bir adım daha yaklaştırmak.

featured happn
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
3 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
4 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
5 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
Güncel Haberler
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Fisher-Price’tan “Mini Me Moments”: Ebeveyn trendleri bebeklerin oyun dünyasında
Haberler
Fisher-Price’tan “Mini Me Moments”: Ebeveyn trendleri bebeklerin oyun dünyasında
Sena Tufan
4 hafta önce
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor...
Haberler
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor…
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Golden Drum 2025'in sonuçları açıklandı... TBWA Istanbul'a tam 9 ödül!
Haberler
Golden Drum 2025’in sonuçları açıklandı… TBWA Istanbul’a tam 9 ödül!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
n11’den yazın enerjisine yakışan kampanya: “n yaz ama!”
Haberler
n11’den yazın enerjisine yakışan kampanya: “n yaz ama!”
Advertorial
1 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.