Hangi sosyal medya ajansı Uykusuz dergisinin hesabına el koydu?
Facebook’ta 3 milyonun üstünde takipçisi bulunan Uykusuz dergisinin hesabı, son günlerde derginin mizah anlayışını pek de yansıtmayan paylaşımlar içeriyor. Uykusuz dergisine ait olan hesabı ‘Uykusuz Adam’ adına çevirerek derginin takipçilerine ‘el koyan’ Reklamface adındaki bir sosyal medya ajansı.
Hürriyet’ten Sebla Koçan’ın haberine göre; Facebook’ta 3 milyonun üstünde takipçisi bulunan Uykusuz dergisinin hesabı, son günlerde derginin mizah anlayışını pek de yansıtmayan paylaşımlar içeriyor. Bunun nedeni ise çok ilginç. Esas neden, Uykusuz dergisine ait olan hesabı ‘Uykusuz Adam’ adına çevirerek derginin takipçilerine ‘el koyan’ Reklamface adındaki bir sosyal medya ajansı.
Derginin düşüncelerini yansıtmayan tuhaf paylaşımlar nedeniyle Uykusuz’un pek çok okuru, son günlerde derginin bu hesabı sattığını düşünüyordu. Oysa mesele bambaşka. Uykusuz dergisi, resmi Instagram hesabından konuyu böyle duyurdu:
Pek çok markayla çalışan ajansın Uykusuz içerikleriyle sayfa beğenilerini arttırdığı iddia ediliyor. Facebook hesabını Uykusuz dergisinin ortaklarından Uğur Gürsoy ve Yiğit Özgür’e devreden ajans, Facebook sayfasında ‘yetkili’ görünmekte. Daha sonra ‘hizmet bedeli’ adı altında dergiden astronomik miktarda bir para talep eden ajans, hak sahibi olduğunu iddia ettiği para verilmeyince sayfayı Uykusuz Adam adına çevirerek ‘hackledi’. Konu hakkında görüş almak istediğimiz ajans telefonlarına yanıt vermiyor. Hacklenen sayfalardaki tuhaf paylaşımların, dergideki karikatürlerden daha çok beğeni alması da konunun diğer bir ilginç tarafı…
Kaynak: hurriyet.com.tr