Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri

Borusan Grubu’nun iletişim faaliyetlerini Ogilvy İstanbul yürütecek

Borusan Grubu’nun önümüzdeki dönem iletişim stratejilerini birlikte oluşturma kararı aldığı Ogilvy İstanbul , bu iş birliği kapsamında Grup bünyesinde Borusan Holding ,  Borusan Mannesmann, Borçelik, Supsan, Borusan Cat, Borusan Lojistik, Borusan Limanı, Borusan EnBW Enerji, Borusan Araç İhale, Borusan Kocabıyık Vakfı, Borusan Contemporary ve Borusan Sanat’a kurumsal iletişim & lider iletişimi, marka itibar yönetimi, iç iletişim, içerik üretimi, medya ilişkileri, gündem yönetimi ve kriz iletişimi alanlarında hizmet verecek.

Street1227’ye 2 yeni müşteri

Sosyal medya, dijital pazarlama, içerik üretimi ve online reklam alanında çözümler sunan dijital ajans Street1227, müşteri portföyüne iki markayı daha ekledi. Ajansın yeni müşterileri, Enbiosis Biyoteknoloji ve Ateligo oldu. Ajans, her iki markaya ait mesajların, sosyal medya hesapları aracılığıyla doğru hedef kitlelere tek elden, tutarlı ve etkin şekilde ulaştırılmasını yönelik hizmet sunacak.

AutoGrouppe, Canyaş İletişim ile anlaştı

Alanında uzman ekibiyle her markadan otomobil ve hafif ticari araca garantili servis hizmeti veren AutoGrouppe, halkla ilişkiler danışmanlığı ve sosyal medya yönetimi için Canyaş İletişim’i tercih etti.

Abdi İbrahim’in iletişim ajansı Hill + Knowlton Strategies oldu

Türk ilaç sanayisinin önde gelen firmalarından Abdi İbrahim, iletişim danışmanlığı çalışmaları için dünyanın lider iletişim şirketi WPP bünyesinde bulunan Hill + Knowlton Strategies’in Türkiye ofisini seçti.

 

Coşkunöz Holding iletişim danışmanlığı için Lorbi PR’ı seçti

Türkiye ekonomisine otomotiv, savunma ve havacılık, enerji, çevre ve bilgi teknolojileri ile lojistik sektörlerindeki yatırımları ve 70 yıllık birikimiyle değer katan Coşkunöz Holding, iletişim danışmanlığı için Lorbi PR’ı seçti.

Identify, F5 İletişim Yönetimi’ni tercih etti

Almanya’nın en büyük kimlik yönetim platformu (IMPaaS) sağlayıcılarından olan Identify, Türkiye’deki iletişim çalışmalarını F5 İletişim Yönetimi’yle yürütme kararı aldı.

Hilti Türkiye’nin iletişim ajansı İnomist İletişim oldu

İnşaat el aletleri sektörüne kattığı yeni nesil hizmet anlayışı ve üstün performansa sahip teknolojik ürünleriyle yapı, enerji ve endüstri sektörlerine yüksek katma değer sağlayan Hilti Türkiye, iletişim çalışmalarını İnomist İletişim Danışmanlığı’na emanet etti.

TRISPERA Danışmanlık, BEZE Group ile anlaştı

Kısa süre önce kurumsal dijital yapılanmasını da tamamlayan 34 yıllık BEZE Group hem TRISPERA hem de  portföyünde yer alan firmalara stratejik sürdürülebilir iletişim ve medya iletişim yönetimi basın danışmanlığı yanında proje ve etkinlik yönetimi konularında da destek verecek. Çözüm ortaklığı yapısındaki   bu iş birliği Türkiye’yi, Türki Cumhuriyetleri, Ortadoğu, Körfez ve Balkan ülkelerini kapsayacak.

ViewSonic iletişim çalışmalarını Eti Danışmanlık’a emanet etti

20 yılı aşan tecrübesiyle; şirketlere, kurumlara, markalara ve kişilere kolektif iletişim çözümleri sunan Eti Danışmanlık, portföyüne bir yeni iş ortağı daha ekledi.

Eti Danışmanlık, ViewSonic ViewBoard interaktif tahtalar ve myViewBoard ekosistemin iletişim çalışmalarını yönetecek.

Yeşil Vadi web sitesinde Sare Medya imzası

Farklı sektörlerde faaliyet gösteren markalardan oluşan müşterilerinin dijital reklam süreçlerini üstlenen Sare Medya, Yeşil Vadi Arsa Ofisi’nin web sitesini tasarladı.

İLGİLİ HABERLER