Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri

Fersan’ın yeni dönem iletişim çalışmaları Taximpro’ya emanet

Sirke ve fermante ürünler kategorisinde pazar lideri Fersan, iletişim çalışmalarındaki yeni döneme Taximpro ile girme kararı aldı. Bu anlaşma ile Fersan’ın yeni dönemdeki tüm kreatif, dijital ve sosyal medya iletişimini deneyimli ekibi  ile farklı işlere imza atan Taximpro üstlenecek.

Egepen Deceuninck’in tüm iletişim faaliyetlerini Refleks yürütecek

PVC Profil sektörünün güçlü markalarından Egepen Deceuninck, çok yönlü iletişim çalışmalarında yoluna bundan böyle Refleks ile devam edecek. Refleks, kreatif süreçlerin yanı sıra markanın PR çalışmalarını da yürütecek yeni yol arkadaşı oldu. Tüm iletişim faaliyetlerini tek bir merkezden uyumlu ve entegre bir şekilde yönetilebilmesi için çalışmalara başlayan Refleks; reklam, halkla ilişkiler ve diğer pazarlama karması içindeki tüm alanlarda hedef kitleye ulaşma ve reklam kampanyalarını yönetme sürecinde markaya tam destek verecek.

Kingdom İstanbul’a iki yeni marka

Sahip olduğu marka mirasını macera ile buluşturarak dünyanın bir çok noktasında satışa sunulan Nautica ve ikonik Fransız moda evi Lacoste, Türkiye’deki iletişim faaliyetlerini sürdürecek ajansı seçti. Tam hizmet iletişim ajansı olarak 2016 yılında çalışmalarına başlayan Kingdom İstanbul, Lacoste ve Nautica’nın iletişim çalışmalarını yürütecek. Kingdom Istanbul Nautica’nın ayrıca dijital pazarlama ve influencer marketing alanındaki çalışmalarını yürüten reklam ajansı oldu. Ayrıca Kingdom Istanbul, Nautica ve Lacoste’un medya ilişkilerinden de sorumlu olacak.

Paribu’nun iletişim ajansı Weber Shandwick oldu

Türkiye’de 1,5 milyon kullanıcısı ve 1 milyar doları aşan günlük işlem hacmi ile yüz binlerce kullanıcının kripto para dünyasına ilk adımını attığı kripto para işlem platformu Paribu iletişim çalışmaları için Weber Shandwick ile anlaştı. Weber Shandwick Paribu’ya kurumsal iletişim, kriz iletişimi, lider iletişimi, kurumsal sosyal sorumluluk ve medya iletişimi çalışmalarında danışmanlık hizmeti verecek.

Türkiye Eczacılar Deposu’na yeni iletişim ve reklam ajansı

TED yeni dönemde işbirliği yapacağı reklam ajansını seçti. TED’in yeni dönemde 360 derece iletişim projeleri, kreatif süreçleri ve sosyal medya yönetimini üstlenecek ajans Muhabere İstanbul oldu. TED ve Muhabere İstanbul işbirliğinin ilk projesi olan medikal sektöründe nitril eldiven yeni reklam kampanyası izleyicilerle yakın gelecekte buluşacak.

Hellmann’s Club dijital ajansını seçti

En sevilen burger restoranlarını, trend içerikler aracılığıyla son tüketici ile buluşturan Hellmann’s Club yeni dijital ajansını belirledi. 30’u aşkın yerel ve global markanın yanı sıra; ev dışı tüketim kanalında profesyonel hizmet sunan Unilever Food Solutions ve gıda sektörünün en kapsamlı platformlarından Yemekte Keyif Var’ın tam hizmet ajansı olan STANDBY CREATIVE GROUP, yeni dönemde Hellmann’s Club’ın tüm yaratıcı ve dijital süreçlerine yön verecek.

CHI iletişim çalışmaları için Grafizon’u tercih etti

Dünya genelinde saç bakımın öncüsü ve dünya güzellik yarışmalarının ana sponsoru olan CHI markasının iletişim çalışmalarını Grafizon yürütecek.

Trouw Nutrition Türkiye’nin iletişim ajansı İnomist İletişim oldu

Hayvan besleme ve akuakültür balık yemi konusunda global bir lider olan Nutreco’ya bağlı Trouw Nutrition Türkiye yeni dönem iletişim çalışmaları için İnomist İletişim Danışmanlığı ile anlaştı.

İDA ve Galatasaray Üniversitesi’nden iletişim birliği

İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği ve Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi, iletişim sektörüne ve akademik faaliyetlerine katkı sağlayacak bir işbirliğine imza attı. Protokol; bölüm dersi dahilinde kontrollü staj, belli ders içeriklerini ve konuklarını planlama, konferans ve yayın çalışmalarını kapsıyor.

İLGİLİ HABERLER