
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (6-18 Eylül)
By Eve PR & Strateji, Mars Antalya Kozmetik ile el sıkıştı

Profesyonel kozmetik sektörünün öne çıkan markalarından çıkan Mars Antalya Kozmetik, yeni dönem iletişim çalışmalarında By Eve PR & Strateji ile iş birliği yaptı. By Eve PR & Strateji, Mars Antalya Kozmetik’in marka ve medya iletişimi, influencer marketing, etkinlik ve itibar yönetimi çalışmalarını üstlenecek.
ABB Türkiye’nin entegre iletişim ajansı Salt İletişim Grup oldu

İsviçre merkezli otomasyon ve elektrifikasyon teknolojileri markası ABB Türkiye, stratejik ve dijital iletişim çalışmalarını yürütmek üzere Salt İletişim Grup ile anlaştı. Salt İletişim Grup, iş birliği kapsamında ABB Türkiye’ye stratejik iletişim, medya ilişkileri, pazarlama iletişimi yönetimi ve kriz iletişimi ile dijital platformlar ve sosyal medya hesap yönetimi konularında hizmet verecek.
Under Armour Türkiye’nin iletişim çalışmalarını ON İletişim yürütecek

Dünyanın önde gelen performans spor giyim markalarından Under Armour, Türkiye’deki iletişim çalışmalarını ON İletişim ile yürütmeye başladı. ON İletişim, Under Armour’a; stratejik iletişim danışmanlığı, pazarlama iletişimi, sponsorluk iletişimi, medya ilişkileri, kriz iletişimi yönetimi, proje yönetimi ve etkinlik iletişimi konularında hizmet verecek.
Pura Vida’ya yeni marka

Vegan, sülfatsız, parabensiz ve silikon içermeyen formülleriyle öne çıkan saç bakım markası URBAN Care, iletişim çalışmalarını Pura Vida İletişim ile yürütecek. Pura Vida İletişim, bu iş birliği kapsamında URBAN Care’e; marka iletişimi, medya ilişkileri, influencer iş birlikleri, içerik üretimi ve kriz iletişimi gibi alanlarda stratejik danışmanlık sunacak.
YenidenBiz ajanslarını seçti

Kadınları iş dünyasına yeniden kazandıran sivil toplum kuruluşu YenidenBiz, iletişim çalışmalarını Brandfocus’a, kreatif süreçlerini ise Fosfor Ajans’a emanet etti. Brandfocus, YenidenBiz’e odaklı iletişim çalışmaları kapsamında; kurumsal iletişimden medya ilişkilerine, gündem yönetiminden içerik stratejilerine, paydaş iletişiminden yaratıcı proje yönetimine kadar birçok alanda kapsamlı hizmet verecek. Fosfor Ajans ise, YenidenBiz’in sosyal medya ve reklam kreatiflerinden sorumlu olacak.
PepsiCo dijital iletişim çalışmalarını Sharpcake’e emanet etti

PepsiCo Türkiye, dijital iletişim çalışmalarını Sharpcake’e emanet etti. İş birliği kapsamında PepsiCo Türkiye 12 markasının dijital iletişimini Sharpcake’in kendi bünyesinde kurduğu PeP.Creative Labs’e emanet etti.
Geçen haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN!