
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (4-10 Temmuz)
Sintek Grup’un iletişimleri NİŞ PR’a emanet

Endüstriyel tesis kurulumu alanında faaliyet gösteren Sintek Group, grup şirketlerinin tamamının tüm iletişim ve medya süreçlerini NİŞ PR-Media-Event’e emanet etti. NİŞ PR, markaya; stratejik iletişim yönetimi, medya ilişkileri, dijital ve geleneksel iletişim, lider iletişimi ve kurumsal sosyal sorumluluk projelerini de kapsayan tüm iletişim çalışmaları alanında hizmet verecek.
CTFK, BEE Company ile el sıkıştı!

Amerika merkezli Campaign for Tobacco-Free Kids (CTFK), Türkiye’de tütün kullanımını sistemsel bir sorun olarak ele alan iletişim stratejisi için BEE Company ile iş birliğine başladı. Bu iş birliği kapsamında BEE Company, gençleri, yerel yönetimleri, medya aktörlerini ve sivil toplumu hedefleyen çok katmanlı bir kampanya modeli tasarladı. Kampanya bireyleri değil, karar vericileri ve kamuoyu oluşturan aktörleri harekete geçirmeyi amaçlıyor.
Teknosa seçimini yaptı

Teknosa, 2025 yılı itibarıyla mağazacılık, promosyon ve satış iletişimi kampanyaları özelinde çalışmak üzere NOX Istanbul ile el sıkıştı. NOX Istanbul, markaların ihtiyaçlarına göre şekillendirdiği hizmet akışlarıyla, iletişim süreçlerinin farklı kanallarda uyumlu şekilde yürütülmesi noktasında Teknosa’ya hizmet verecek.
makeR.istanbul’a yeni marka

Plastik üretim şirketi Vakumplast yeni dönemde tüm kreatif ve dijital iletişim süreçlerini makeR.istanbul’a emanet etti. Bu iş birliği kapsamında makeR.istanbul Vakumplast’ın tüm iletişim stratejilerini oluşturacak ve markanın hedef kitlesiyle daha etkili bir etkileşim kurmasını sağlayacak.
Migros konkuru tamamlandı

WPP Media Türkiye, konkur sürecini tamamlayan Migros grubu ile stratejik ortaklığa imza atıldığını açıkladı. Migros Ticaret ve Migros One’ın tüm online ve offline medya satın alım ve pazarlama süreçlerini yeni dönemde WPP Media Türkiye yürütecek.
Geçen haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN!