
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (31 Ekim-6 Kasım)
Yanındayız Derneği’nin stratejik iletişimlerini Marjinal Porter Novelli yürütecek

Erkekleri hedef alarak, erkeklerle birlikte toplumsal cinsiyet eşitsizliğine yol açan her türlü etken ve önyargıyla mücadele etmek ve bu konuda farkındalık yaratmak amacıyla çalışmalarını sürdüren Yanındayız Derneği, iletişim faaliyetlerini Marjinal Porter Novelli ile yürütecek.
ETİ konkurunu TBWA\Istanbul kazandı

ETİ’nin açtığı konkur sonucunda kazanan reklam ajansı TBWA\Istanbul oldu. ETİ Çikolata, Maximus, Karam Gurme ve Karam markalarıyla hali hazırda yürütülen iş birliğini genişleten ETİ; Crax, Gong, Canga, Lifalif, Petito, Hoşbeş, Tutku, ETi Çikolatalı Gofret ve ETi Kurumsal marka ile ilgili yaratıcı süreçlerini de TBWA\Istanbul çatısı altına taşıdı.
Meditopia iletişim ajansını seçti

Mental sağlık koçu Meditopia, iletişim faaliyetlerini omg! iletişim’e emanet etti. Bu iş birliği kapsamında omg! iletişim, Meditopia’ya; stratejik iletişim danışmanlığı, medya ilişkileri, lider iletişimi, kriz yönetimi, kurumsal sosyal sorumluluk projeleri ve etkinlik yönetimi gibi pek çok alanda kapsamlı bir iletişim desteği sağlayacak.
Talya Bitkisel, NİŞ PR ile el sıkıştı

Talya Bitkisel, tüm iletişim ve medya süreçlerini NİŞ PR – Media – Event’e emanet etti. Talya Bitkisel; stratejik iletişim yönetimi, medya ilişkileri, dijital ve geleneksel iletişim faaliyetleri, lider iletişimi ve etkinlik süreçlerini kapsayan tüm iletişim çalışmaları için NİŞ PR – Media – Event’i seçti.
Karnaval Marka Ajansı’na yeni marka

Optik sektöründe teknolojik ve fonksiyonel ürünleriyle dikkat çeken Seiko Optik, iletişim çalışmalarını Karnaval Marka Ajansı’na emanet etti. Ajans Seiko Optik’e medya iletişimi, kriz iletişimi, etkinlik yönetimi, stratejik medya ilişkileri yönetimi, lider iletişimi, konu & gündem yönetimi ve sosyal sorumluluk alanlarında hizmet verecek.
Geçen haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN!
