
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (26 Eylül-2 Ekim)
lullybunny’nin iletişim ajansı Percepta oldu

Bebek ve çocuk bakım ürünleri markası lullybunny, Türkiye’deki iletişim faaliyetlerinin yönetimini Percepta’ya emanet etti. lullybunny, yeni dönemde kurumsal iletişim, medya ilişkileri, marka iletişimi, kriz iletişimi, içerik geliştirme ve proje yönetimi süreçlerini Percepta ile yürütecek.
DeFacto, Excel İletişim ve Algı Yönetimi ile el sıkıştı

Perakende giyim sektörünün öncülerinden DeFacto’nun medya iletişimi, konu ve gündem yönetimi gibi tüm iletişim çalışmaları Excel İletişim ve Algı Yönetimi tarafından takip edilecek.
Geçen haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN!