16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
marka-ajans iş birlikleri
Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (25-29 Kasım)

Sena Tufan
28 Kasım 2024
2 dk okuma

LIV Hospital, Feveran ile anlaştı

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (25-29 Kasım)

Liv Hospital, entegre marka iletişim çalışmalarını Feveran’a emanet etti. Bu kapsamda Feveran; Liv Hospital’ın kurumsal iletişim, lansman iletişimi, lider iletişimi, marka ve pazarlama iletişimi, proje yönetimi ve tüm kreatif çalışmalarını yürütecek. Aynı zamanda yaratıcı marka iletişim ajansı İngiltere, Macaristan ve Azerbaycan’da da hastaneleri bulunan markaya global PR desteği de sağlayacak.

SCC İletişim’e yeni marka

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (25-29 Kasım)

SCC İletişim, MARS’ı müşteri portföyüne kattı. İş birliği çerçevesinde SCC İletişim MARS’ın yeni dönem iletişim çalışmalarını üstlendi. SCC İletişim aynı zamanda MARS’ın Kurucu Ortağı Emrah Kaya’nın da lider iletişimi çalışmalarını yürütecek. Ajans markaya; marka iletişimi, medya ilişkileri, etkinlik, gündem ve proje yönetimi gibi pek çok alanda stratejik iletişim desteği sunacak.

Kredi Kayıt Bürosu (KKB) konkuru sonuçlandı

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (25-29 Kasım)

Bankacılık ve finans sektörüne yönelik katma değerli ürün ve hizmetler sunan Kredi Kayıt Bürosu (KKB), açtığı konkur sonucunda tüm yaratıcı iletişim ve dijital faaliyetlerini yürütmek üzere Roy+Teddy ile anlaştı. Bu iş birliği kapsamında Roy+Teddy, KKB’nin çatı markası ile birlikte Findeks ve Greendeks başta olmak üzere tüm alt marka ve hizmetlerin ATL, BTL, dijital ve sosyal medya gibi farklı alanlardaki 360 derece yaratıcı iletişim çalışmalarını üstlenecek.

Edip Saat Hypemeda’yı seçti

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (25-29 Kasım)

Edip Saat’in medya planlama ve stratejileri Hypemeda’ya emanet… Edip Saat, 2025 yılı data bazlı medya planlaması çalışmalarını Hypemeda ile yürütecek.


Suzuki’nin Türkiye’deki yeni iletişim ortağı Red and Grey oldu

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (25-29 Kasım)

Suzuki, Türkiye’deki iletişim faaliyetlerini Red and Grey ile sürdürme kararı aldı. Suzuki’nin 360 entegre iletişimi artık Red and Grey imzası taşıyacak.

Geçen haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN!

featured Feveran Kredi Kayıt Bürosu (KKB) LIV Hospital Roy+Teddy SCC İletişim
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tüketicinin yaz karnesi: Tatil planları değişti, öncelik tasarrufa geçti
Haberler
Tüketicinin yaz karnesi: Tatil planları değişti, öncelik tasarrufa geçti
İrem Alimoğlu
2 gün önce
YouTube’da seyahat zamanı: Zirvedeki "gezginler" belli oldu!
Haberler
YouTube’da seyahat zamanı: Zirvedeki “gezginler” belli oldu!
Nafizcan Önder
17 Nisan 2025
Durgunluk ekonomisinde CMO ne yapsın?
Haberler
Durgunluk ekonomisinde CMO ne yapsın?
Marketing Türkiye
19 Nisan 2025
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
Haberler
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.