
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (23-29 Mayıs)
Ramada Plaza by Wyndham Silivri seçimini yaptı

Ramada Plaza by Wyndham Silivri, dijital iletişim ve sosyal medya yönetimi alanındaki tüm süreçlerini Socialiks’e emanet etti. İş birliği kapsamında Socialiks, markanın sosyal medya stratejisinden içerik üretimine, web sitesi yönetiminden dijital reklam kampanyalarına ve kreatif iletişim çalışmalarına kadar geniş kapsamlı bir hizmet sunacak.
MG Media’ya yeni müşteri

MG Media, içecek pazarının önde gelen markalarından DİMES’in medya planlama ve satın alma ajansı oldu. 2 Mayıs 2025 itibarıyla başlayan iş birliği kapsamında MG Media, DİMES’in medya planlama ve satın alma süreçlerini üstlenecek.
Kenvue, pazarlama iletişimi için Ogilvy PR’ı tercih etti

Ogilvy PR, tüketici sağlığı şirketi Kenvue ile iş birliğine imza attı. Neutrogena, OGX, Listerine, Johnson’s Baby ve Le Petit Marseillais gibimarkaları bünyesinde barındıran Kenvue’nün pazarlama iletişimi faaliyetleri Ogilvy PR tarafından yürütülecek.
CIAN. İstanbul’a yeni markalar

CIAN. İstanbul, yeni dönemde Raffles İstanbul, İsokyo ve Long Bar’ın kreatif ajansı oldu. Ajans, 3 markanın strateji, kreatif ve sosyal medya süreçlerini yönetecek.
Dancefloor’a yeni markalar

Dancefloor, sağlık sektörünün önemli oyuncularından Novo Nordisk’i; Kervan Gıda’ya ait Bebeto’yu ve 404 Magni’yi portföyüne dahil etti.