
Haftanın marka ajans iş birlikleri (23-29 Aralık)
Evidea yeni iletişim ajansını seçti

Mutfak, ev tekstili, ev dekorasyon, tamamlayıcı mobilya, aydınlatma, banyo, elektrikli ev aletleri, ev yaşam kategorilerinde geniş bir ürün yelpazesi sunan Evidea, iletişim faaliyetlerini yürütmek üzere Contactplus ile el sıkıştı. Evidea’nın tüm kurumsal iletişim yönetimi, proje yönetimi, medya iletişimi ve marka itibar yönetimi faaliyetlerini Contactplus İletişim Hizmetleri üstlenecek.
KLOK iletişim çalışmaları için İnomist ile anlaştı

Yapay zeka orkestrasyonu sayesinde özelleştirilmiş içeriklerle markaların pazarlama ve iletişim süreçlerine yaratıcı çözümler sunan KLOK, PR çalışmalarının yönetimi kapsamında İnomist İletişim Danışmanlığı ile anlaştı.
Ezviz, Türkiye pazarında iletişim çalışmalarını Karnaval Marka Ajansı’na emanet etti

Akıllı ev teknolojileri ve güvenliği alanında faaliyet gösteren Çin menşeli EZVIZ, Türkiye’deki iletişim çalışmalarını Karnaval Marka Ajansı’na emanet etti. Karnaval Marka Ajansı; EZVIZ’e medya iletişimi, kriz iletişimi, etkinlik yönetimi, stratejik medya ilişkileri yönetimi, lider iletişimi, konu & gündem yönetimi, sosyal sorumluluk ve pazarlama iletişimi alanlarında hizmet verecek.
Volvo yeni global medya ajansını belirledi

Volvo, global medya çalışmalarını IPG Mediabrands’e bağlı Initiative’e emanet etti. Ajans, yeni dönemde Volvo’nun Çin dışındaki tüm bölgelerdeki medya stratejisini ve satınalmasını yönetecek.