
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21 Kasım-11 Aralık)
Eksen İletişim’e dört yeni marka

Kurumsal iletişim, medya ilişkileri ve stratejik içerik üretimi alanlarında danışmanlık hizmeti sunan Eksen İletişim, portföyünü dört yeni marka ile genişletti. Eren Perakende bünyesinde bulunan GANT, Nautica ve United4 markalarının stratejik iletişim danışmanlığı, pazarlama iletişimi, sponsorluk iletişimi, medya ilişkileri, proje yönetimi ve etkinlik iletişimi konularında hizmet verecek. Yeni nesil misafir deneyimi için tasarlanmış platform olan HeyHotel’in iletişim çalışmaları da Eksen İletişim tarafından yürütülecek.
Geniusland Creative, Dokay Grubu’nun tam hizmet ajansı oldu

Geniusland Creative, otomotiv, kiralama ve 2. el araç sektörlerinde uzun yıllara dayanan deneyimini yeni bir iş birliği modeliyle genişletti. İş birliği kapsamında Geniusland Creative, Dokay Kiralama, Dokay Filo ve Dokay 2. El markalarına yaratıcı iletişimden stratejik planlamaya, marka hikâyeleştirmeden dijital içerik üretimine ve kampanya yönetimine uzanan geniş bir hizmet seti sunacak. Geniusland Creative, markaların büyüme yolculuklarına katkı sağlayarak rekabet güçlerini artırmayı, aynı zamanda kapsamlı iletişim desteğiyle tüm Dokay markalarının sektördeki konumunu daha da güçlendirmeyi hedefliyor.
KAÇUV’un yeni iletişim ajansı Brandworks İletişim Danışmanlığı oldu

Brandworks İletişim Danışmanlığı; kanser tanısı almış çocuklara ve ailelerine sosyoekonomik ve psikososyal destekler vermek amacıyla 2000 yılında kurulmuş olan Kanserli Çocuklara Umut Vakfı (KAÇUV) ile yollarını birleştirdi. Markaların halkla ilişkiler süreçlerini yürüten Brandworks, KAÇUV’un sağladığı desteklerin daha çok kişiye ve kuruma ulaşması, bağışçı ve gönüllü desteğinin güçlenmesi için kurumsal iletişim, medya ilişkileri ve itibar yönetimi alanlarında vakfın iletişim çalışmalarını yürütecek.
Nespresso Türkiye’nin yeni iletişim ajansı Salt İletişim Grup oldu

Nespresso, Türkiye’deki iletişim çalışmaları için Salt İletişim Grup ile anlaştı. Salt İletişim Grup, iş birliği kapsamında Nespresso’ya stratejik iletişim, medya ilişkileri, pazarlama iletişimi yönetimi, kriz iletişimi, influencer marketing ve etkinlik yönetimi alanlarında hizmet verecek.
Doğuş Teknoloji seçimini yaptı

Doğuş Teknoloji, iletişim faaliyetlerini omg! iletişim’e emanet etti. İş birliği kapsamında omg! iletişim, Doğuş Teknoloji’ye; stratejik iletişim danışmanlığı, medya ilişkileri, lider iletişimi, kriz yönetimi, kurumsal sosyal sorumluluk projeleri ve etkinlik yönetimi gibi pek çok alanda kapsamlı bir iletişim desteği sağlayacak.
MSA ve Marjinal Porter Novelli, yeni projeler için güçlerini birleştirdi

Türkiye’nin en kapsamlı yiyecek-içecek eğitim merkezi olan Mutfak Sanatları Akademisi (MSA), yeni dönemde stratejik iletişim çalışmaları için Marjinal Porter Novelli ile güçlerini birleştirdi. Bu iş birliği, MSA’nın gelişen ve genişleyen vizyonu doğrultusunda mesleki eğitimin kapsamını genişleten projeler ve büyük ölçekli yeme-içme uygulamalarına yönelik yenilikçi çözümleri destekleyecek.
ttec Aristo İletişim ile el sıkıştı

Türkiye’nin önde gelen teknoloji markalarından ttec, yeni dönem iletişim faaliyetleri için Aristo İletişim’i tercih etti. Aristo İletişim, markanın gelecek dönem hedefleri doğrultusunda iletişim stratejilerinin oluşturulması ve uygulanmasında aktif rol üstlenecek.
Titanic Hotels Soho İletişim ile el sıkıştı

Titanic Hotels iletişim çalışmalarını SoHo İletişim ile yürütme kararı aldı. Bu iş birliği kapsamında SoHo İletişim; her iki markanın medya ilişkileri, stratejik konumlandırma, marka görünürlüğü, itibar yönetimi ve lider iletişimi çalışmalarını üstlenecek.
Geçen haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN!
