Haftanın marka ajans iş birlikleri (2-6 Kasım)
Brandfocus’a iki yeni marka
Brandfocus, teknoloji şirketi Mobilfon ve online araç ihale platformu Varmı Arttıran’ın ajansı oldu. İki markanın iletişim çalışmaları artık Brandfocus’a emanet. Brandfocus, her iki markaya da sürdürülebilirlik iletişimi, kurumsal iletişim ve lider iletişimi, gündem yönetimi, odaklı paydaş iletişimi ve kreatif proje yönetimi gibi geniş bir yelpazede stratejik iletişim hizmeti sunacak.
Contentive, Skretting Türkiye’nin yeni içerik ajansı oldu
Global akuakültür yem sektörünün oyuncularından Skretting Türkiye, bu alanda bilimsel akuakültür dergisi Skretting Insight’ı hazırlayacak ajans olarak Contentive’i tercih etti. Contentive İçerik ve Etkinlik Ajansı, yeni dönemde Skretting Türkiye’ye Skretting Insight kapsamında içerik danışmanlığı, tasarım ve editörlük hizmeti verecek.
Millenicom’un dijital pazarlama yolculuğuna Ingage eşlik edecek
Alternatif telekom sektörünün oyuncularından Millenicom, Kasım 2024 itibarıyla dijital reklam yatırımlarında yola Ingage ile devam etme kararı aldı. Bu iş birliği kapsamında Ingage, Millenicom’a arama motoru reklamcılığı, performans reklamcılığı, display reklamcılık ve dijital medya stratejisi gibi pek çok alanda hizmet verecek.
Dermolisa, By Eve Pr ve strateji ile anlaştı
1993 yılında dermokozmetik firması Dermolisa, By Eve PR ve Strateji ile el sıkıştı. By Eve PR ve Strateji, iletişim ve halkla ilişkiler sektöründeki deneyimiyle Dermolisa’ya pazarlama iletişimi, marka ve medya iletişimi, influencer marketing, etkinlik ve itibar yönetimi alanlarında destek verecek.
Ev ve Şehir Vakfı’nın iletişim ajansı Salt İletişim Grup oldu
Salt İletişim Grup, mimar Dr. Turgut Cansever tarafından 2002 yılında kurulan Ev ve Şehir Vakfı’nın iletişim ajansı oldu. Salt İletişim Grup, yeni dönem iletişim çalışmaları kapsamında Ev ve Şehir Vakfı’na stratejik iletişim planlaması, içerik ve etkinlik yönetimi, medya ilişkileri ve influencer iletişimi konularında hizmet verecek.
DoktorTakvimi, Medrics ile güçlerini birleştirdi
Sisteminde 200 binden fazla hekim ve uzman profili bulunan, hastalar ve sağlık araştırması yapan kullanıcılar ile sağlık profesyonellerini bir araya getiren DoktorTakvimi, Medrics ile güçlerini birleştirdi. Bundan böyle DoktorTakvimi’nin kurumsal kullanıcıları Medrics’in mobil uygulama altyapısını kullanacak. İş birliği kapsamında DoktorTakvimi’nin çalıştığı kurumsal hastaneler veya hekimler dilerlerse kendi kurumlarına özel mobil uygulama yaptırabilecek.