
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (18-31 Temmuz)
Çilek, yeni dijital pazarlama ajansını seçti

Markaları büyütmek için tüm dijital çözümler sunan D-Option, müşteri portföyüne Çilek’i ekledi. Ajans; Çilek’ ‘in Türkiye ve global pazardaki hedefleri doğrultusunda SEO ve GEO hizmeti verecek. Aynı zamanda markanın organik trafiğinin, ChatGPT, Gemini gibi platformlarda görünürlüğünün artması, doğrudan ya da dolaylı olarak satışı destekleyen yeni trafik kanalları oluşturmak konusunda da destek verecek.
Mastercard Türkiye’nin iletişim çalışmaları Medyaevi’ne emanet

Küresel ödeme teknolojileri şirketi Mastercard, Türkiye’deki iletişim çalışmalarını yürütmek üzere Medyaevi ile iş birliğine gitti. Yeni dönemde Medyaevi, Mastercard Türkiye’ye stratejik medya ilişkileri yönetimi, kurumsal itibar yönetimi, lider ve kriz iletişimi ile dijital iletişim gibi kritik alanlarda kapsamlı hizmetler sunacak.
Siemens Ev Aletleri’nin yeni reklam ajansı belli oldu

BSH markalarından Siemens Ev Aletleri, yeni dönemde tüm kreatif süreçlerini yönetecek ajansı belirledi. PunchBBDO, Siemens Ev Aletleri’nin yeni reklam ajansı oldu.
Colin’s seçimini yaptı!

Rise Creative, uluslararası moda markası Colin’s’in yeni dijital ajansı oldu. Bu kapsamda Rise Creative; Türkiye, Gürcistan, Sırbistan, Mısır, Fas, Irak, Ukrayna ve Romanya’daki tüm sosyal medya ve dijital iletişim çalışmalarını yürütecek. Ajans; içerik üretimi, sosyal medya yönetimi, moderasyon ve lokalleştirme süreçlerinde Colin’s’in dijitaldeki sesi olacak.
Luppo’nun haziran ayında açtığı reklam konkuru sonuçlandı

Şölen çatısı altındaki Luppo’nun haziran ayında açtığı reklam konkurunun kazananı Untold oldu. Luppo Sandviç Kek ve Luppo Sufle’nin yeni dönemde ATL, BTL, dijital ve sosyal medya dahil olmak üzere tüm kreatif süreçlerini Untold yürütecek.