
Haftanın marka ajans iş birlikleri (10-16 Ekim)
Kreatif ajans HUNi’nin iletişim ajansı Percepta oldu

Türk-Alman kreatif ajansı HUNi, Türkiye’deki iletişim faaliyetlerinin yönetimini Percepta’ya emanet etti. Percepta, yaratıcılığı teknoloji ve stratejiyle güçlendiren, aynı zamanda fotoğrafçılık, video prodüksiyon, dijital pazarlama ve içerik üretimi alanlarında markalara 360 derece hizmet sunan HUNi’ye yeni dönemde kurumsal iletişim, medya ilişkileri, iç iletişim, kriz iletişimi, içerik geliştirme ve proje yönetimi konularında danışmanlık hizmeti verecek.
Salt İletişim Grup’a yeni müşteri

360 derece entegre pazarlama iletişim hizmeti sunan Salt İletişim Grup, müşteri portföyüne Norm Holding’i ekledi. Salt İletişim Grup, iş birliği kapsamında Norm Holding’in dijital iletişim ajansı oldu. Norm Holding ve bünyesindeki Norm Sanat, Standart Cıvata (STD), NRM Mühendislik, Metridata, Nordes ve Sardeon markalarının dijital iletişim ve sosyal medya yönetimi, Salt iletişim Grup tarafından gerçekleştirilecek.
FM İletişim, Türkiye Kurumsal Sorumluluk Derneği’nin iletişim çalışmalarını yürütecek

Türkiye’nin kurumsal sorumluluk ve sürdürülebilirlik alanındaki önde gelen kuruluşlarından Türkiye Kurumsal Sorumluluk Derneği’nin iletişim çalışmalarını FM İletişim Danışmanlığı yürütecek. FM İletişim, stratejik iletişim danışmanlığı, medya ilişkileri yönetimi, içerik geliştirme, proje ve etkinlik yönetimi alanlarında sunacağı hizmetlerle, TSKD’nin kurumsal sorumluluk anlayışını ülke genelinde yaygınlaştırma vizyonuna destek olacak.
iyzico konkuru sonuçlandı

Finansal teknoloji şirketi iyzico, marka iletişimi yolculuğunda yeni dönem için McCann İstanbul ile güçlerini birleştirdi. iyzico’nun kreatif iletişim çalışmalarını McCann İstanbul yürütecek. Yeni iş birliği kapsamında McCann İstanbul, iyzico’nun geleneksel, dijital ve sosyal medya iletişim çalışmalarını üstlenecek.
Rapçi Motive, yeni dönem projelerini Nebula ile yürütecek

Motive olarak bilinen Rapçi Tolga Serbes, yeni dönem projelerini Nebula Ajans ile yürütecek. Bu iş birliğiyle birlikte Motive hem müzik üretimi hem de marka iletişimi tarafında daha bütüncül bir stratejiyle ilerleyecek.
Geçen haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN!