9 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
marka-ajans iş birlikleri
Haberler

Haftanın iş birlikleri

Gizem Yıldız
14 Mart 2024
2 dk okuma

İntema seçimini yaptı

Haftanın iş birlikleri

İntema, dünyanın önde gelen iletişim danışmanlığı ajanslarından Golin İstanbul ile yeni bir iş birliğine imza attı.

Golin İstanbul, İntema’ya stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında itibar yönetimi, konu ve etkinlik yönetimi, medya ilişkileri, marka iletişimi, influencer marketing ve liderlik iletişimi konularında hizmet verecek.

Teknosa ve Sharpcake’ten iş birliği

Haftanın iş birlikleri

Teknosa, dijital iletişim çalışmalarını Sharpcake’e emanet etti.

Yeni dönemde Teknosa’nın 360 dijital iletişim kampanyaları ve sosyal medya yönetimi Sharpcake tarafından yürütülecek.

İSİB’in ajansı İnomist İletişim oldu

Haftanın iş birlikleri

İklimlendirme Sanayi İhracatçıları Birliği (İSİB), iletişim çalışmalarını İnomist İletişim Danışmanlığı’na emanet etti.

İnomist İletişim Danışmanlığı İSİB’e medya ilişkileri yönetimi hizmeti verecek.

Turkcell seçimini yaptı

Haftanın iş birlikleri

Turkcell, yeni dönem iletişim çalışmaları için desiBel Ajans ile anlaştı.

Lider iletişimi, stratejik iletişim, medya ilişkileri, gündem yönetimi, ürün iletişimi ve kriz iletişimi gibi çeşitli alanlarda hizmet sunan desiBel Ajans, Turkcell’in kurumsal ve marka iletişim çalışmalarına destek olacak.

Beymen tercihini Effect BCW’dan yana yaptı

Haftanın iş birlikleri

Effect BCW ve Beymen iş birliği geçtiğimiz yıl Beymen’in “Beymen Promise ve Reborn” projesiyle başladı. 

Beymen’in ellinci, yaşadığımız topraklarda lüksün 500’üncü yılını kutlayan Golden Opulence sergisi ve kitap lansmanı da takip eden dönemde hayata geçirildi. 

Effect BCW, 2024 itibarıyla markanın 360 derece iletişim çalışmalarını üstlenecek.

PanPan Un ve MSA’dan iş birliği

Haftanın iş birlikleri

Doruk Un, perakende markası PanPan Un ve HoReCa pazarını domine eden PanPan Profesyonel markasıyla Mutfak Sanatları Akademisi’nin iş ortakları arasına katıldı.

MSA ile iş birliği kapsamında profesyonel aşçılık ve profesyonel pasta-ekmekçilik eğitim mutfaklarında workshoplarda kullanılan unları temin edecek olan PanPan Un, kullanım amacına uygun özel un çeşitleriyle beklentileri en iyi şekilde karşılayacak. Doruk Un, MSA ile yenilikçi ürün lansmanları, sektör profesyonellerine ve mutfakseverlere yönelik workshoplar, dijital eğitimler ve gastronomi sektörüne yönelik podcast’ler gibi konularda iş birliği yaparak hem sektör profesyonellerinin hem de mutfakseverlerin gelişimini amaçlıyor.

featured
1 Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
2 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
3 YouTube'da Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’da Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
4 Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
5 The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
Güncel Haberler
Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek...
Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek…
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Haberler
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Sena Tufan
25 Ekim 2025
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
Haberler
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Haberler
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
Nafizcan Önder
9 Kasım 2025
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
Sena Tufan
4 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.