30 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
74’üncü yaşını kutlayan Gürok Grubu kurumsal kimliğini yeniledi!
Haberler

74’üncü yaşını kutlayan Gürok Grubu kurumsal kimliğini yeniledi!

Nafizcan Önder
1 Haziran 2022
2 dk okuma

Gürok Grubu, 74 yıllık başarılı yolculuğunu geride bırakırken kurumsal kimliğini ve imajını yeniledi. Grubun bu değişimle yeni bir dönem başlattığını söyleyen Gürok Grubu Yönetim Kurulu Başkan Vekili Esin Güral Argat, özellikle sanayi, turizm ve yapı alanındaki yatırımlarıyla bir dünya markası olma yolunda ilerlediklerini vurguladı.

Sofra camı ve cam ambalajdan kiremite, turizmden yapıya kadar farklı sektörlerde faaliyet gösteren Gürok Grubu, son yıllarda hız verdiği yatırımlarını ve dönüşüm sürecini yenilenen kurumsal kimliğiyle bir adım öteye taşıyor.

Çatısı altında dünyanın en büyük 5. sofra camı markası LAV, cam ambalaj üreticisi GCA, Gürok Kiremit, turizm sektöründe 30 yılı aşkın tecrübesiyle Ali Bey Hotels & Resorts, ultra lüks segmentte yer alan JOALI Maldives ve JOALI BEING, yapı sektöründe ise Lapis Yapı markaları yer alan grup, adını da Gürok Holding’den Gürok Grup’a dönüştürdü.

Yeni logo değerleri temsil ediyor

74’üncü yaşını kutlayan Gürok Grubu kurumsal kimliğini yeniledi!

Gürok Grubu’nun yeni logosu da renkliliğiyle dikkat çekiyor. Yeni logodaki mavi, turuncu ve yeşil, Gürok Grubu’nun mor rengi ile buluşarak deneyimlerin değerlerle iç içe ilerlediği, kazanımların da bu birliktelikten doğduğu sembolize ediliyor. Logodaki mavi sınırsız düşünmeyi, turuncu cesur davranmayı, yeşil işini iyi yapmanın getirdiği olumlu enerjiyi yansıtıyor. Bu üç renk de Gürok Grubu’nun özgün rengi mor ile ortak bir noktada buluşarak grubun temsil ettiği değerleri ön plana çıkarıyor.

“Alışılmış düşünce kalıplarının dışına çıkıyoruz”

74’üncü yaşını kutlayan Gürok Grubu kurumsal kimliğini yeniledi!

Yeni kurumsal kimliklerinin, değişim ve dönüşüme öncülük etme misyonlarını temsil ettiğini söyleyen Esin Güral Argat, şöyle devam etti: “Faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlarda katma değer katan ürün ya da hizmetlere odaklanıyor, yenilikçi bakış açımızla pazarların genişlemesini de önemsiyoruz. Ürün ve hizmet ürettiğimiz tüm sektörlerde, yaptığımız her işin kaynağında sınırsız düşünebilmenin izleri var. Müşteri ihtiyaçlarını sürekli olarak takip ediyor, veri odaklı yaklaşımımızı her sektöre taşıyoruz. Bu sayede potansiyel hizmet alanlarını daha hızlı keşfediyor hep birlikte gelişiyor ve  yeni ürün hizmet ya da sektörlere odaklanıyoruz…

Sınırlarımızı her gün zorlayarak ve her koşulda olumlu düşünerek fikirlere verdiğimiz değeri faaliyetlerimizle yaşatıyoruz. İyi hizmet, uzman ekiplerden; uzman ekipler, güçlü kültürlerden doğar. Çalıştığımız her yeteneğin gerçek potansiyelini ortaya çıkarmak kurum kültürümüzün özünde var. Sürdürülebilir bir gelecek için, yaşam kalitesini yükselten ürün ve hizmetlerle hayata ve doğaya değer katmak için çalışıyoruz.”

1 Kadınlar için en iyi iş yerleri açıklandı!
Kadınlar için en iyi iş yerleri açıklandı!
2 Türkiye'nin "koku" haritası
Türkiye’nin “koku” haritası
3 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
4 Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
5 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Güncel Haberler
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

BLACKPINK’in Jennie’sinden Seul'a davet!
Haberler
BLACKPINK’in Jennie’sinden Seul’a davet!
Nafizcan Önder
12 Ağustos 2025
Yapay zeka her ay 10 binden fazla kişiyi işinden ediyor
Haberler
Yapay zeka her ay 10 binden fazla kişiyi işinden ediyor
Sena Tufan
4 Ağustos 2025
Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!
Haberler
Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!
Sena Tufan
10 Ağustos 2025
İş dünyasına onlar yön veriyor: Platin Yakalar...
Haberler
İş dünyasına onlar yön veriyor: Platin Yakalar…
İrem Alimoğlu
17 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.