24 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Reklam Kurulu’ndan ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Reklam Kurulu’ndan ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
13 Şubat 2024
3 dk okuma
Reklam Kurulu’ndan ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi

A101’den Şok’a, Obilet’ten Blutv, Teknosa, Hepsiburada ve Trendyol’a dek tespit edilen pek çok indirim reklamı Reklam Kurulu tarafından tespit edilerek cezalandırıldı.

Blutv’nin ”İstediğin zaman iptal et” tanıtımından Vodafone’un sabit fiyat sözüne Teknosa’nın “Peşin Fiyatına 9 Ay Taksit” vaadine dek verilen sözlerin tutulmadığını tespit eden Reklam Kurulu idari para cezasıyla birlikte reklam durdurma kararlarını açıkladı.

Dikkat çeken cezalardan biri ise Google’ın fal reklamlarından kurtulamamış olması. Zira “geri getirme ritüeli”, “aşk ritüeli”, “bağlama ritüeli”, “güvenilir medyumlar” gibi keyword’lerle girilen reklamlar sebebiyle 6502 sayılı Kanun’un 63 üncü ve 77/12’nci maddeleri uyarınca 347 bin 128 TL idari para cezası ve anılan reklamları durdurma kararı verildi.

Bitcoin 19 ay sonra 50 bin doları yeniden aştı!

Reklam Kurulu’ndan ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi

Kripto para piyasasının lider para birimi Bitcoin, 13 Şubat 2024 Pazartesi günü 50 bin doları geride bırakarak yatırımcılarını sevindirdi. Son 24 saatte yüzde 4’e yakın, son 7 günde ise yüzde 17’ye yakın değer kazanan Bitcoin, Kasım 2021’den bu yana ilk kez bu seviyeye ulaştı.

Bitcoin’in 50 bin doları aşması, kripto para piyasası için önemli bir gelişme olarak algılanıyor. Zira bu yükseliş, yatırımcıların güvenini artırabilir ve yeni yatırımların önünü açabilir.

Bitcoin’in yükselişi, diğer kripto paraları da etkiledi. Ethereum, Cardano, Solana gibi birçok kripto para birimi de son 24 saatte değer kazandı.

Microsoft, tarihi rekoru kırdı! En değerli şirket oldu…

Reklam Kurulu’ndan ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi

Microsoft, Ocak ayında kendi çıkışı ve Apple’ın değer kaybıyla dünyanın en değerli şirketi unvanını elde etmişti. Şimdi ise tarihteki en yüksek piyasa değerine sahip şirket haline geldi. Geçtiğimiz Cuma günü, Microsoft’un piyasa değeri tam 3.125 trilyon dolara ulaşarak yeni bir rekora imza attı. Bu, önceki rekor olan 3.09 trilyon dolarlık değeriyle Apple’ı geride bıraktı.

Bu önemli artışın arkasında, Windows 11’e entegre edilen yapay zeka desteği ve oyun sektöründe dengeleri değiştiren Activision’un satın alımı gibi faktörler bulunuyor.

Microsoft’un liderliği, yapay zeka teknolojilerini başarılı bir şekilde benimsemesi ve büyük yatırımlar yapmasıyla ilişkilendiriliyor. Geleceğin en önemli teknolojisi olarak kabul edilen yapay zeka, birçok şirketin iş yapış şekillerini ve üretkenliğini şimdiden etkilemiş durumda. Microsoft CEO’su Satya Nadella, bu teknolojinin neredeyse her sektörü yeniden şekillendirme potansiyeline sahip olduğunu vurguluyor.

Haneler her 100 TL’sinin ne kadarını nereye harcıyor?

Reklam Kurulu’ndan ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi

“IPSOS HANE PANELİ”nin verilerine göre hanelerin hızlı tüketim ürünleri (HTÜ) harcamaları geçen yıla kıyasla yüzde 68 arttı. Ortalama bir hane yaklaşık olarak 2 günde bir kez HTÜ alışverişi yaptı ve bir alışveriş sepetine 152 TL ödedi. Geçen yıla kıyasla ulusal zincirler dışındaki tüm satış kanalları ve temizlik dışındaki ana ürün gruplarında alışveriş sıklığı azaldı.

Araştırma sonuçlarına göre haneler her 100 TL’sinin 83 TL’sini gıda ve içeceğe, 9 TL’sini kişisel bakım ürünlerine, 7 TL’sini ise ev bakım ürünlerine harcadı. Tüm kategoriler arasında en yüksek ciro artışı ev temizlik ürünlerinde gerçekleşti. Gıda ve içecek kapsamında ciro olarak en çok büyüyen kategoriler et & et ürünleri ve atıştırmalıklar oldu. Araştırmayla ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

Fast food devi Sevgililer Günü’nde 1 karatlık tektaş hediye edecek

Balık siparişine tektaş

A&W fast food restoran zincirinin, aşkının derinliği okyanusları geride bırakanlara iddialı bir teklifi var. Fast food devi, belirli lokasyonlarda Bir Alana Bir Bedava Çeyrek Pound Balık Sandviçi ve tektaş fırsatı sunuyor!

Marka ayrıca yakılmış ürün kalıntılarından karbon çıkararak tektaş oluşturmak için LifeGem ile iş birliği yapmış. İş birliği kapsamında tam altı tane çeyrek pound baltık morinası sandviçinden elde edilen karbonla 1 karatlık turuncu bir elmas yüzük üretildi! Üstelik ilişkisini “resmiyete dökmek” isteyenler bu eşsiz ve “balıklı” yüzüğü kazanma fırsatına da sahip olacak… Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

featured
1 Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
2 Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
3 Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
4 Tavsiye şampiyonu markalar!
Tavsiye şampiyonu markalar!
5 adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
Güncel Haberler
Her 10 teknoloji liderinden 8'i FOMO yaşıyor!
Her 10 teknoloji liderinden 8’i FOMO yaşıyor!
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
"Peşin ödeme yapan" pazarlamacıların sayısı azalıyor!
“Peşin ödeme yapan” pazarlamacıların sayısı azalıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

BTM uluslararası arenada büyüme hedefiyle harekete geçti!
Haberler
BTM uluslararası arenada büyüme hedefiyle harekete geçti!
Sena Tufan
22 Nisan 2025
Perakendede maliyetler enflasyonun iki katı arttı!
Haberler
Perakendede maliyetler enflasyonun iki katı arttı!
İrem Alimoğlu
22 Mart 2025
YouTube, TV uygulamasını Netflix'e benzetiyor
Haberler
YouTube, TV uygulamasını Netflix’e benzetiyor
İrem Alimoğlu
5 Mart 2025
Dijital pazarlamanın temelinden stratejisine: Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU)'dan yeni sertifika programı!
Haberler
Dijital pazarlamanın temelinden stratejisine: Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU)’dan yeni sertifika programı!
Advertorial
16 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.