9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
HBO Max, RTÜK’ten onay aldı | Son 24 saatin gündemi
Haberler

HBO Max, RTÜK’ten onay aldı | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
3 Ekim 2022
3 dk okuma

YouTube’dan “Premium” olmayanlara yayın kalitesinde kısıtlama geliyor!

YouTube thought that since Vanced is gone right now, they can do shit like this.

They just don't know that a lot more people have switched to any of the Vanced alternatives every single time they did those shitty decisions. pic.twitter.com/CAlaos5C8l

— Alvin (@sondesix) October 1, 2022

Son dönemde kullanıcılarını “premium” abonelik satın alması için daha agresif politikalar izleyen YouTube, artan reklam sayısının yanında bir de yayın kalitesini kısıtlama yoluna gidiyor olabilir.

Twitter’da teknoloji yayıncısı olan “sondesix” rumuzlu kullanıcı, yaptığı paylaşımda “Premium” olmayan kullanıcılardan 4K çözünürlük seçeneğini kaldırmış olduğunu ifade etti. Görsellerde de 2160p ibaresinin altında Premium yazısı dikkat çekti.

Henüz yalnızca belirli bölgelerde test aşamasında olan uygulamanın, YouTube’un son dönemlerdeki politikaları göz önüne alındığında sürpriz olmadığı düşünülüyor…

HBO Max, RTÜK’ten onay aldı

HBO Max, RTÜK’ten onay aldı | Son 24 saatin gündemi

Yeniden yapılanma kararı alan HBO MAX, geçtiğimiz aylarda Türkiye pazarına girmeyi askıya almıştı. Platformun Türkiye’de ne zaman yayına gireceği belirsizliğini koruyor ancak yapılan son açıklamaya göre HBO Max, RTÜK’ten gerekli onayı aldı.

RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin’in duyurusuna göre HBO Max’in Türkiye’deki yayın hakkı için yaptığı lisans başvurusu onayladı. Şahin, sosyal medya hesabından yaptığı duyuruda, “Global bir marka olan HBO Max isimli internet yayın platformunun ülkemizde yayın hakkı için yaptığı lisans başvurusu onaylanmıştır. Lisansı hayırlı olsun” ifadelerini kullandı.

Twitter DM kutusu hakkında gecikmiş karar

Twitter DM

Twitter güncellemelerde önceliği genellikle iOS kullanıcılarına veriyor. Yani bir Android ve iOS kullanıcısı diğer uygulamalarda olduğu gibi aynı görünen DM kutusundan yazışmıyordu. Nihayet Twitter, Android kullanıcılarının da DM kutusu ve sohbet penceresini güncellemeye karar verdi…

Android kullanıcılarının biraz modası geçmiş bir sürümle takıldığı, iOS kullanıcılarının ise uzun süredir yeni tasarıma geçtiği düşünüldüğünde, Android yenilemesi tartışmalı bir şekilde gecikmiş durumda. 

DM deneyimini iyileştirmek isteyen Twitter, Şubat ayında Twitter mesaj sabitleme özelliğini, Mart ayında ise mesaj kutusunda seçili kelimeleri arayabilme özelliğini aktif etmişti.

C Level Club’da “Farklı bir deneyim”

HBO Max, RTÜK’ten onay aldı | Son 24 saatin gündemi

26 Ekim 2022’de Hilton İstanbul Bomonti’de sekizinci kez gerçekleştirilecek olan Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO öncesinde Marketing Türkiye’nin gelenekselleşen C Level buluşması gerçekleştirildi. 29 Eylül’de İstanbul Akvaryum’da gerçekleşen buluşma farklı bir deneyim yaşatarak pazarlama sektörünün üst düzey yöneticilerini bir araya getirdi.

Marketing Türkiye’nin gelenekselleşen C Level Club buluşması bu kez dünyanın en büyük tematik akvaryumu olan “İstanbul Akvaryum”da gerçekleşti. 17 bin kara ve deniz canlısına ev sahipliği yapan İstanbul Akvaryum, bu buluşmayla pazarlama sektörünün önde gelen liderlerine eşsiz bir deneyimi yaşattı.

Organizasyonu Marsela Event tarafından üstlenilen, müzik ve performans gösterileri eşliğindeki kokteylle başlayan etkinlikte İstanbul Akvaryum gezilerek su altının gizemli dünyasına yolculuk yapıldı. Özenle tasarlanan buluşmada mini bir yarışma da yapıldı. Yarışmayı kazanalar köpekbalıklarıyla dalış yapma hakkı kazandı. Deneyim dolu akşam sualtı manzarası karşısındaki yemekle gece son buldu. C Level Club deneyimiyle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

Luis Figo Mastercard formasıyla “yerçekimsiz” ortamda gol attı!

Dünyanın her yerinden başarılı futbolcuları bir araya getirerek adeta bir Avengers takımı kuran Mastercard, 20.230 fit yükseklikte sıfır yerçekimi koşulları oluşturarak gerçekleştirdiği futbol maçıyla Guinness Dünya Rekorunu kırdı… Mastercard, sporu daha önce hiç gitmediği bir yere götürdüğü “Parabolik Uçuşta En Yüksek İrtifa Futbol Oyunu” projesiyle, izleyenleri yaklaşmakta olan FIFA Dünya Kupası 2022 Katar’a hazırlanma çağrısında bulundu.

Dört oyunculu iki takımın yer aldığı tarihi maçta 2000 yılında Ballon d’Or’u kazanan futbol efsanesi Luis Figo yerçekimsiz ortamda gol atan ilk isim oldu.  

Tarihe geçen projeyle ilgili açıklamalarda bulunan Mastercard CMO’su Raja Rajamannar; “Futbol asla sadece bir oyun değil. Her gün milyonlarca insanın içindeki tutkuyu ateşleyen dünyanın en popüler sporu. Dünyanın spora olan sevgisini olağanüstü yeni zirvelere taşıdığımız bu proje de Mastercard için tarihi bir an oldu” dedi…

featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Oyun satışları yüzde 17 arttı! Peki, en çok hangi oyunlar ilgi gördü?
Araştırma
Oyun satışları yüzde 17 arttı! Peki, en çok hangi oyunlar ilgi gördü?
Nafizcan Önder
15 Mart 2025
E-ticarete yeni düzenleme: Temsilci atamayan satış yapamayacak
Haberler
E-ticarete yeni düzenleme: Temsilci atamayan satış yapamayacak
Sena Tufan
2 Nisan 2025
Minecraft'ın filmi gişe rekoru kırarak açılış yaptı!
Haberler
Minecraft’ın filmi gişe rekoru kırarak açılış yaptı!
Nafizcan Önder
7 Nisan 2025
Mobil oyun sektörü 2024’te yeniden yükselişe geçti
Haberler
Mobil oyun sektörü 2024’te yeniden yükselişe geçti
İrem Alimoğlu
23 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.