30 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Çanakkale'deki orman yangını 39 saattir sürüyor | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Çanakkale’deki orman yangını 39 saattir sürüyor | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
18 Temmuz 2023
3 dk okuma
Çanakkale'deki orman yangını 39 saattir sürüyor | Son 24 saatin gündemi

Çanakkale merkeze bağlı Kızılkeçili köyü yakınlarında önceki gün saat 16.31’de başlayan yangına müdahale gün doğumuyla helikopter ve uçaklarla yoğunlaştı.

Yangın söndürme çalışmaları sürerken Kemel, Kurşunlu ve Dörtyol köylerinin ardından Kayadere, Işıklar ve Mareşal Fevzi Çakmak köyleri ile Damyeri mevkisinde yaşayanların da alevlerin yaklaşması nedeniyle tedbir amacıyla tahliyelerine karar verildi.

Yangın bölgesine 6 uçak, 15 helikopter, 109 arazöz, 14 iş makinesi ve 543 personelle müdahale ediliyor. Ekipler, yangının kontrol altına alınması için yoğun çaba sarf ediyor. Yangının çıkış nedeni de araştırılmaya devam ediyor.

Threads’e hangi özellikler eklenecek?

Çanakkale'deki orman yangını 39 saattir sürüyor | Son 24 saatin gündemi

Meta’nın Twitter’a rakip olan uygulaması Threads bir taraftan kullanıcı sayısını artırmayı hedefelerken kullanıcı deneyimini iyileştirmek için de adımlarını hızlandırıyor.

Daha önce çoklu hesap desteği, yalnızca takip edilen kişilerin bulunduğu bir ana sayfa akışı ve gönderileri düzenleme gibi özelliklerin ekleneceğini belirten platformdan yapılacak yeniliklere ilişkin yeni açıklamalar geldi.

Bu doğrultuda, yayımlanan Threads dokümanında; trendler bölümü, gelişmiş arama ve DM özelliği‘nin platforma ekleneceği açıklandı…

YouTube ses deneyimini iyileştirmenin peşinde…

Çanakkale'deki orman yangını 39 saattir sürüyor | Son 24 saatin gündemi

Dünyanın en popüler video platformu konumunda bulunan YouTube, kullanıcılarının video izleme deneyimini daha da iyileştirecek bir özellik getirmeye hazırlanıyor. Henüz test aşamasında olan “Stable Volume” isimli yeni özelliğin, Spotify’dan aşina olduğumuz ses sabitleme özelliğine benzeyeceği öngörülüyor.

Farklı içerik üreticileri tarafından hazırlanıp yayınlanan YouTube videolarında ses seviyelerinin farklılık göstermesi elbette sürpriz değil. Platform, videoları milyonlarca içerik üreticisinden topluyor ve bu da milyarlarca videoda ses seviyesi tutarlılığını korumayı ciddi şekilde zorlaştırıyor.

Bu noktada kullanıcı deneyimini iyileştirmek isteyen platform Android cihazlarda “Stable Volume” özelliğini test etmeye başladı. Yeni özelliğin test aşamasını tamamlayıp tüm kullanıcılar için ne zaman aktif hale geleceği ise henüz bilinmiyor.

Emojilerin bilinmeyen anlamları ortaya çıktı…

Çanakkale'deki orman yangını 39 saattir sürüyor | Son 24 saatin gündemi

Yüz ifadeleri, nesneler, yerler, hava durumu, hayvanlar ve bitkiler için ayrıntılı tasarımları ve artan alternatifleriyle emojiler, dijital iletişimin vazgeçilmez öğelerinden birine dönüştü. Akademik çalışmalara göre her gün 6 milyar adet kullanımla evrensel bir dil formuna bürünüyor adeta emojiler. Pek çok yaygın anlam olsa da, online yabancı dil öğrenme platformu Preply tarafından bin kişinin katılımıyla yürütülen araştırmanın detaylarını incelemek için TIKLAYIN!

Toprağın koruyucusu Anadolu Efes için hasat zamanı!

Çanakkale'deki orman yangını 39 saattir sürüyor | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye’nin bu yıl Mart ayında başlattığı “Koruyucular Serisi”nde iki ayrı başlıkta yer alarak öne çıkan markalardan olmayı başarmıştı Anadolu Efes. Kendi ziraat mühendisleri tarafından geliştirdiği tescilli 17 arpa tohumu ve 7 şerbetçi otu çeşidiyle Anadolu Efes, “toprağın koruyucusu” olurken, “kuraklığa dayanıklı” tohumlarıyla da suyun koruyuculuğunu üstleniyor. Kendisini bir tarım şirketi olarak konumlandıran marka, bu yıl arpa hasadı için Kayseri’de bir basın toplantısı düzenledi. Davetliler için birbirinden farklı deneyim alanları oluşturan şirketin “Gelecekte tarım, tarımda gelecek var” vizyonunu ve bu strateji ışığında attığı adımları Anadolu Efes Türkiye Genel Müdürü Onur Altürk, Üretim Direktörü Koray Anar ve Grup Kurumsal İletişim ve İlişkiler Direktörü Selda Susal Saatçi’den dinledik… Detayları okumak için TIKLAYIN!

featured
1 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
2 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Güncel Haberler
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Çin'de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Çin’de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye'den çekildi
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye’den çekildi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Apple'dan güçlü ikinci çeyrek: iPhone satışları yükseldi
Haberler
Apple’dan güçlü ikinci çeyrek: iPhone satışları yükseldi
İrem Alimoğlu
2 Mayıs 2025
Takım sevgisinden kimlik inşasına: Türkiye’de futbol ve duygusal bağlar
Haberler
Takım sevgisinden kimlik inşasına: Türkiye’de futbol ve duygusal bağlar
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Haberler
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Marketing Türkiye
7 gün önce
Sosyal sorumluluktan gerçek etkiye: RüzgarA ÇEVir ile Hatay’da umut yükseldi
Haberler
Sosyal sorumluluktan gerçek etkiye: RüzgarA ÇEVir ile Hatay’da umut yükseldi
Marketing Türkiye
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.