Grey İstanbul’dan çağrı: #DilineHakimOl
At gibi, motor gibi, fil gibi, taş gibi, yılan gibi, buzdolabı gibi, mum gibi “kadın”… Liste uzadıkça uzuyor. İşte bu benzetmelerden yola çıkarak Grey İstanbul, 8 Mart Kadınlar Günü’nde toplumda kadının metalaştırılmasına dikkat çekmek için bir sosyal farkındalık projesine imza attı. “Ayrımcılık dilde başlar” mesajını veren proje için ajansın yüzde 54’ünü oluşturan kadın çalışanlar, illüstre edilen posterlerle kadınların benzetildiği objelere dönüştü. #DilineHakimOl hashtag’iyle Grey İstanbul’un sosyal medya hesaplarından paylaşılan posterler, dilimize yerleşen ve toplumda kullanımı normalleşen benzetmeleri sorgulayarak erkekleri ve hatta kadınları dili daha özenli kullanmaya davet ediyor.
Güncel Haberler