14 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Google: "Dijital reklamcılığı biz bozduk ama hep beraber düzelteceğiz"
Haberler

Google: “Dijital reklamcılığı biz bozduk ama hep beraber düzelteceğiz”

Marketing Türkiye
28 Eylül 2017
1 dk okuma

Google’ın bu sene reklamverenlerle başı dertteydi. YouTube’da şiddet içerikli videolara reklam konulması ve reklamların insanlar yerine botlara gösterildiğinin anlaşılması üzerine para iadesi gibi sorunlarla boğuşan Google sıkıntılı bir dönemden geçtiğini kabul ediyor. Ancak sıkıntıları tek başına gidermesinin mümkün olmadığını ifade ediyor.

Salı günü bir Reklamcılık Panelinde konuşan Google Amerika Genel Müdürü Allan Thygesen aksilikleri kabul etti. Ancak bunların artık Google’ın tek başına düzeltmesinin mümkün olmadığını ekledi.

allan

Thygesen, özellikle YouTube’un bu yılın başında gelen marka güvenliği krizine atıfta bulundu ve bunu “büyük ıska geçtik” şeklinde ifade etti. Ancak şirketin reklamların izlenmesini sağlayacak çalışmalarda ilerleme kaydettiğini ve zorlukların üstesinden gelmek konusunda kararlı olduğunu belirtti.

Markalar ve pazarlamacılar son zamanlarda Google gibi platformların dijital reklam ekosisteminde daha fazla üçüncü parti ölçümü ve netlik istiyor.

Buna tepki olarak, Thygesen, şirketin son araştırması uyarınca, sektör ortalaması yüzde 60’larda iken YouTube’daki reklamların yüzde 93 ila yüzde 95 oranında görüntülenebilir olduğunu söyledi. Google ayrıca bu yılın başlarında marka güvenliği krizine tepki olarak YouTube için yeni denetimler de başlattı.

Thygesen, sahte trafikli web sitelerinde yayınlanan reklamlar için geri ödemeler yapıldığını ve pazarlamacılara kendi platformlarında satın aldıkları reklamlarla ilgili daha fazla şeffaflık sağlamak için bir araç geliştirmeye çalıştığını hatırlatarak şirketin yeniden güven inşa etmeyi taahhüt ettiğini de belirtti.

“Bunlar bir endüstri olarak arzuladığımız ilkelerdir ve tüketiciler, reklamverenler ve yayıncılar arasında eşit şekilde geçerlidir” diye konuşan Thygesen, “Bir reklamverenin gerçek insanlara ulaşmasını ve gerçek iş değeri kazanmasını sağlamak için reklamların değerli olmasını istiyoruz.”

Kaynak: Business Insider

1 "Deterjan Pazarı" saadet zinciri çöktü, binlerce kişi mağdur oldu!
“Deterjan Pazarı” saadet zinciri çöktü, binlerce kişi mağdur oldu!
2 bim
85 milyonun aklında tek bir soru: BİM’e gerçekten psikolog gelecek mi?
3 İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google'da öne mi çıktılar?
İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google’da öne mi çıktılar?
4 L’Oréal Türkiye babalık iznini 6 hafta olarak belirledi!
L’Oréal Türkiye babalık iznini 6 hafta olarak belirledi!
5 ikinci el araç
İkinci el araç satışında sınırlamalar kapıda!
Güncel Haberler
Teknoloji sağlık sektörünü şekillendirdi. Peki sonrası?
Teknoloji sağlık sektörünü şekillendirdi. Peki sonrası?
otonom
Otonom sürüşe kadınlar daha hazır
gazete
TV izleyenler azalıyor, YouTube ve Netflix ana ekrana dönüşüyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Epica Awards
Haberler
Epica Awards’da bu yıl bir yeni Grand Prix ve 3 yeni kategori olacak
Gizem Yıldız
5 Temmuz 2022
Stranger Things izlerken cüzdanınızda garip bir hafiflik hissedebilirsiniz
Haberler
Stranger Things izlerken cüzdanınızda garip bir hafiflik hissedebilirsiniz
Gizem Yıldız
2 hafta önce
Instagram'a yine yeniden bir TikTok özelliği geliyor | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Instagram’a yine yeniden bir TikTok özelliği geliyor | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
17 Haziran 2022
Pringles'tan rüya gibi iş ilanı: Oyun karakteri olana aylık 25 bin Dolar! | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Pringles’tan rüya gibi iş ilanı: Oyun karakteri olana aylık 25 bin Dolar! | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
21 Haziran 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.