10 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Golden Drum Grand Prix
Haberler

Golden Drum’da Grand Prix’ye uzanan işler…

Gizem Yıldız
11 Ekim 2023
2 dk okuma

Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği Uluslararası Yaratıcılık Festivali Golden Drum’ın kazananları belli oldu. Çeşitli kategorilerde toplamda 12 Grand Prix’den 4’ünü kazanan “Where to Settle” kampanyasıyla Mastercard Yılın Markası olurken kampanyanın yaratıcı yönetmenliğini üstlenen McCann Polonya Managing Director’ı Marcin Sosiński Yılın Yaratıcı Yönetmeni unvanına hak kazandı. 2 Grand Prix’ye uzanarak öne çıkan “Nobody Watches Women’s Football” kampanyası ise LePub için Yılın Ajansı olma yolunda puanları topladı… İşte 49’uncu kez gerçekleşen Golden Drum’da Grand Prix alan tüm işler…

En çok Grand Prix’yi toplayan “Where to Settle” kampanyası mülteciler için kritik bir soruyu yanıtlıyor; “Nereye yerleşebilirler?” Kampanya kapsamında Mastercard tarafından oluşturulan platform Ukraynalılar için iş ve daire fırsatlarını listeliyor. Platform verilere ve mültecilerin beklentilerine dayanarak kişiselleştirilmiş iş ve kiralama teklifleri sunarak fırsat vadeden daha küçük, daha az kalabalık şehirlere vurgu yapıyor. Böylece nüfusu az olan bölgeleri de canlandıracak bir potansiyel sunuyor. 4 Grand Prix’ye uzanan projenin ardında McCann Polonya’nın imzası var.

Heineken’in “Nobody Watches Women’s Football” kampanyası ise 2 kategoride Grand Prix’nin sahibi oldu. Euro 22 sırasında kadın futboluyla ilgili olumsuz yorumlar internette hızla artarken Heineken trollere stattaki kalabalık üzerinden yanıt verdi. Yani kampanya ile Heineken ve fanlar trolleri trolledi.

Cinego’nun DDB Budapeşt imzası taşıyan “The Impossible Campus”, Myllylahti’nin Folk Finlandiya ve Helsinki iş birliğiyle hayata geçirdiği “Broken Ones”, Czech Insurance Association için McCann Prag tarafından oluşturulan “13 Minutes: Natıonal Delay Day”, Heineken’in LePub iş birliğiyle tasarladığı “The Office Cleaners” ve Barilla’nın LePub imzası taşıyan kampanyası “Passive Cooking” Grand Prix’ye uzanan diğer işler oldu.

1- Mastercard – “Where to Settle” / McCann Polonya

2- Heineken – “Nobody Watches Women’s Football” / LePub

At the EURO2022 finals, the crowd said it all. #CheersToAllFans pic.twitter.com/jjM3aVfDKZ

— Heineken (@Heineken) August 3, 2022

3- Cinego – “The Impossible Campus” / DDB Budapeşt

4 – Myllylahti – “Broken Ones” / Folk Finlandiya, Helsinki

Bu gönderiyi Instagram’da gör

Folk Finland (@folkfinland)’in paylaştığı bir gönderi

5- Czech Insurance Association – “13 Minutes: National Delay Day” / McCann Prag

6- Heineken – “The Office Cleaners” / LePub

7- Barilla – “Passive Cooking” / LePub

Türkiye, Golden Drum’dan 2 ödülle döndü

featured Golden Drum
1 Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
2 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
3 YouTube'da Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’da Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
4 Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
5 The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
Güncel Haberler
Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek...
Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek…
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Haberler
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Sena Tufan
1 hafta önce
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Haberler
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Taylor Swift’ten müzik tarihine geçen rekor: 100 milyonluk kulüpte ilk kadın!
Haberler
Taylor Swift’ten müzik tarihine geçen rekor: 100 milyonluk kulüpte ilk kadın!
Nafizcan Önder
3 Ekim 2025
İkinci elde piyasa dengede: Otomobil alıcıları avantajlı...
Haberler
İkinci elde piyasa dengede: Otomobil alıcıları avantajlı…
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.