2 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
GittiGidiyor reklam verimliliğini yüzde 30 arttırdı
Haberler

GittiGidiyor reklam verimliliğini yüzde 30 arttırdı

Marketing Türkiye
20 Haziran 2018
1 dk okuma

Satışları büyütmeyi ve reklam harcamalarından elde edilen geliri yükseltmeyi hedefleyen GittiGidiyor, Facebook’un değer optimizasyon hedeflemesiyle reklam verimliliğini yüzde 30 artırma başarısını gösterdi.

2001 yılında kurulan Türkiye’nin ilk online pazaryeri GittiGidiyor, elektronikten giyime, dekorasyondan kozmetiğe kadar pek çok kategoride kullanıcılara geniş bir ürün yelpazesi sunuyor. Global e-ticaret devi eBay’in çatısı altında faaliyet gösteren GittiGidiyor’un 22 milyon kayıtlı kullanıcısı bulunuyor. Saniyede bir ürün satışı gerçekleşen platform, ayda ortalama 83 milyon ziyaret alıyor.

GittiGidiyor’un performans pazarlama ajansı Metrics34, kampanya performansını test etmek ve değerlendirmek için bahar aylarında iki farklı kampanya oluşturdu. 9 Nisan-18 Nisan 2018 tarihleri arasında yürütülen iki kampanyada Dinamik Reklamlar kullandı.  Kampanya kapsamında sepetlerine ürün ekleyen ancak satın alma işlemini gerçekleştirmeyenler hedeflendi. Reklam optimizasyonunda birinin “değer”i, diğerinin ise “dönüşüm”ü hedeflemesi hariç, reklamlar birebir aynıydı.

Kampanyaların ek etkisini ölçmek için Çok Hücreli Dönüşüm Yükselişi Çalışması’nı kullanan GittiGidiyor, kampanya sonuçlarını hem birbirleriyle hem de kontrol gruplarıyla karşılaştırdı.

Sonuçlar, değer optimizasyonu hedeflemesinin etkinliğini ve başarısını gösterdi. Dönüşüm optimizasyonuna oranla hem satışlarda hem de reklam harcamalarından elde edilen gelirde artış sağlandı. GittiGidiyor’un değer optimizasyonunu kullanması, platform üzerinden yaptığı alışverişe daha yüksek bütçe ayırma eğilimi olan kullanıcılara ulaşılmasına yardımcı oldu.

Bu kampanyalar sonucunda;

  •     Dönüşüm optimizasyonuna oranla yüzde 30 daha yüksek reklam harcaması getirisi ve
  •     Ek gelir oranında 32 kat artış başarısı elde edildi.
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Pazarlamanın dili, gerçekle bağını nasıl kopardı?
Pazarlamanın dili, gerçekle bağını nasıl kopardı?
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
Golden Drum’un Hall of Fame’ine yeni bir isim: Marcin Sosiński
Golden Drum’un Hall of Fame’ine yeni bir isim: Marcin Sosiński
Çalışma hayatında kurallar değişti: Maaş yetmiyor, değer gerek
Çalışma hayatında kurallar değişti: Maaş yetmiyor, değer gerek
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Haberler
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
Nafizcan Önder
25 Haziran 2025
Sosyal girişimciler görünmeyen etkiyi görünür kıldı: İşte yılın sosyal girişimleri
Haberler
Sosyal girişimciler görünmeyen etkiyi görünür kıldı: İşte yılın sosyal girişimleri
Marketing Türkiye
4 Haziran 2025
Netflix ve Spotify, canlı yayın için güçlerini birleştiriyor
Haberler
Netflix ve Spotify, canlı yayın için güçlerini birleştiriyor
İrem Alimoğlu
1 ay önce
Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 oranında düşürebiliyor!
Haberler
Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 oranında düşürebiliyor!
Sena Tufan
22 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.