25 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
GittiGidiyor reklam verimliliğini yüzde 30 arttırdı
Haberler

GittiGidiyor reklam verimliliğini yüzde 30 arttırdı

Marketing Türkiye
20 Haziran 2018
1 dk okuma

Satışları büyütmeyi ve reklam harcamalarından elde edilen geliri yükseltmeyi hedefleyen GittiGidiyor, Facebook’un değer optimizasyon hedeflemesiyle reklam verimliliğini yüzde 30 artırma başarısını gösterdi.

2001 yılında kurulan Türkiye’nin ilk online pazaryeri GittiGidiyor, elektronikten giyime, dekorasyondan kozmetiğe kadar pek çok kategoride kullanıcılara geniş bir ürün yelpazesi sunuyor. Global e-ticaret devi eBay’in çatısı altında faaliyet gösteren GittiGidiyor’un 22 milyon kayıtlı kullanıcısı bulunuyor. Saniyede bir ürün satışı gerçekleşen platform, ayda ortalama 83 milyon ziyaret alıyor.

GittiGidiyor’un performans pazarlama ajansı Metrics34, kampanya performansını test etmek ve değerlendirmek için bahar aylarında iki farklı kampanya oluşturdu. 9 Nisan-18 Nisan 2018 tarihleri arasında yürütülen iki kampanyada Dinamik Reklamlar kullandı.  Kampanya kapsamında sepetlerine ürün ekleyen ancak satın alma işlemini gerçekleştirmeyenler hedeflendi. Reklam optimizasyonunda birinin “değer”i, diğerinin ise “dönüşüm”ü hedeflemesi hariç, reklamlar birebir aynıydı.

Kampanyaların ek etkisini ölçmek için Çok Hücreli Dönüşüm Yükselişi Çalışması’nı kullanan GittiGidiyor, kampanya sonuçlarını hem birbirleriyle hem de kontrol gruplarıyla karşılaştırdı.

Sonuçlar, değer optimizasyonu hedeflemesinin etkinliğini ve başarısını gösterdi. Dönüşüm optimizasyonuna oranla hem satışlarda hem de reklam harcamalarından elde edilen gelirde artış sağlandı. GittiGidiyor’un değer optimizasyonunu kullanması, platform üzerinden yaptığı alışverişe daha yüksek bütçe ayırma eğilimi olan kullanıcılara ulaşılmasına yardımcı oldu.

Bu kampanyalar sonucunda;

  •     Dönüşüm optimizasyonuna oranla yüzde 30 daha yüksek reklam harcaması getirisi ve
  •     Ek gelir oranında 32 kat artış başarısı elde edildi.
1 Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
2 Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
3 Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
4 Tavsiye şampiyonu markalar!
Tavsiye şampiyonu markalar!
5 adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
Güncel Haberler
Her 10 teknoloji liderinden 8'i FOMO yaşıyor!
Her 10 teknoloji liderinden 8’i FOMO yaşıyor!
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
"Peşin ödeme yapan" pazarlamacıların sayısı azalıyor!
“Peşin ödeme yapan” pazarlamacıların sayısı azalıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Golden Drum 2025 jürisi belli oldu!
Haberler
Golden Drum 2025 jürisi belli oldu!
Sena Tufan
18 Nisan 2025
Başak Ünal: "Türkiye 1906’dan beri yuvamız"
Haberler
Başak Ünal: “Türkiye 1906’dan beri yuvamız”
Sena Tufan
3 Nisan 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (3-9 Mayıs)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (3-9 Mayıs)
Nafizcan Önder
2 hafta önce
YouTube, TV uygulamasını Netflix'e benzetiyor
Haberler
YouTube, TV uygulamasını Netflix’e benzetiyor
İrem Alimoğlu
5 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.