8 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Reklamcılık Vakfı’nın yeni nesil eğitimleri ADcampus başlıyor
Haberler

Genç yetenekler reklamcılığı ADcampus ile öğreniyor

Gizem Yıldız
13 Aralık 2022
2 dk okuma

Reklamcılık mesleğinin saygınlığını toplumsal yaşamın her alanında korumak, yükselmesine katkıda bulunmak ve bu süreçte ihtiyaç duyulacak kaynakları yaratmak için çalışan Reklamcılık Vakfı, yıl bitmeden ADcampus Yeni Nesil Reklamcılık eğitimlerine başlıyor. 17-18 Aralık 2022 ve 6-20 Şubat 2023 tarihleri arasında gerçekleşecek ADcampus eğitimleri, kreatif ajans ve medya ajansı alanlarında düzenleniyor.

Kuruluşu 1998 yılına dayanan, eğitimlerine ise 2000 yılında başlayan Reklamcılık Vakfı, gençleri dijital dönüşüm ekseninde destekliyor ve sektöre kazandırıyor. Vakıf, iş yapış biçimlerinin ve gereksinim duyulan becerilerin köklü bir şekilde değiştiği günümüzde, yeni yeteneklerin tespiti, sektöre kazandırılması, eğitim ve diğer yollarla meslek içinde sürdürülebilir olmasına katkı sağlıyor. Akademik hayatla ajansa giriş arasında yeni nesil reklamcılığın temel prensiplerinin gençlere aktarılacağı ADcampus eğitimleri ise bireylerin sektöre alışma sürecini hızlandırmak ve mesleğe ilk adımlarını emin bir şekilde atmalarını sağlamak amacıyla veriliyor.

ADcampus, akademik hayatla profesyonel hayat arasında köprü kuruyor

Akademik hayatla ajansa giriş arasında yeni nesil reklamcılığın gençlere aktarılacağı ADcampus programı, 14 günlük bir süreçte 100+ saatlik eğitimle sunuluyor. Online olarak gerçekleşecek eğitimlerde, üniversitelerin 3. veya 4. sınıf öğrencileriyle yeni mezunlar, reklamcılık sektörünü yakından tanıma ve bilgiyi profesyonellerden öğrenme imkânı yakalayacak. Medya ajansı ve kreatif ajans temalı iki ayrı modülde verilecek eğitimlerle gençler, bu endüstride neyi neden yaptıklarını anlamanın, nasıl yapacaklarını görmenin yol haritalarını sektör temsilcilerinden öğrenecekler.

İletişim dünyasının önemli başlıkları

Reklam ajansı modülüne katılmak isteyen gençler, stratejik planlamadan, kreatif yaklaşıma, müşteri ilişkilerinin inceliklerinden prodüksiyon aşamalarına, sosyal medya yönetimi, influencer marketing, web/APP proje yönetimi gibi günümüz iletişim dünyasının önemli başlıklarına ait dersleri alacaklar.

Yeni medyanın incelikleri

Medya ajansı modülünü seçen medya adayları, mecra bazında bütçe alokasyonu, medya planlama iş süreçleri, offline ve online medya planlama, CPT, medya ortamı, dijital reklam yatırımları, dijital pazarlama eko sistemi, dijital dünyada tüketici davranışları, sosyal medya yönetimi, Display Ads, YouTube Ads, Google Search Ads, Facebook Ads, Twitter Ads, Meta, SEO, brief’ten yayına tüm süreç ve benzeri birçok başlıkta sektör uzmanlarından eğitim alacaklar. 

Reklamcılık Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Aslıhan Anarat yeni yetenekler bulmak, onları reklamcılığa hazırlamak ve yollarını açmak için insanlarla tanışmalarını sağlamanın gerekli olduğunu vurguladı. Anarat, ADcampus ile ilgili sözlerine şöyle devam etti: “Biz profesyonellerin bildiklerimizi paylaşmamız, bu endüstride çalışmak isteyenlere, neyi neden yaptıklarını anlatmamız, nasıl yapacaklarını göstermemiz ve gençleri tanımamız gerekiyor. ADcampus, işte bu hislerle ortaya çıkmış destekçisi bol, keyifli bir proje. Akademik hayatla ajansa giriş arasında yeni nesil reklamcılığın temel prensiplerinin gençlere aktarılacağı, sektöre alışma sürecini hızlandırmak ve mesleğe ilk adımlarını emin bir şekilde atmalarını sağlamak amacıyla tasarlandı. Reklamcılık ve medya, çeşitliliği sever, bundan beslenir. Bu nedenle üniversitelerin iletişim, medya, reklam, tasarım, mühendislik, istatistik, işletme, ekonomi, fen bilimleri, sosyoloji, psikoloji gibi birçok bölümünde eğitim görmekte olan veya yeni mezun genç arkadaşlarımız için ADcampus programına göz atmak, keyifli bir endüstride çalışmak adına iyi bir adım olacaktır.”

ADcampus platform paydaşları arasında; RD Reklamcılar Derneği, Reklam Verenler Derneği, IAB TR, MMA Türkiye, ARVAK, RİAK, Google, Meta ve TikTok yer alıyor. ADcampus Platform Sponsor ajansları ise; Concept İstanbul, 4129Grey, GroupM Türkiye, Medina Turgul DDB, Tribal Worldwide İstanbul, Havas İstanbul, Publicis Groupe Turkey, Rafineri, TBWA\İstanbul, Puck Global, VMLY&R, Wunderman, MG Media, People ve Forward Media yer alıyor.

100 saati aşkın sürecek eğitimlerin yanı sıra katılımcılara ilham vermesi amacıyla birçoksektörden farklı temalarda ADcampus sohbetleri düzenlenecek.

reklamcılık vakfı
1 Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
2 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
3 Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
4 Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
5 Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Güncel Haberler
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Amazon’da büyük dönüşüm: 30 bin kişilik işten çıkarma dalgası kapıda
Haberler
Amazon’da büyük dönüşüm: 30 bin kişilik işten çıkarma dalgası kapıda
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Kodak’tan koleksiyon kültürüyle nostaljiyi buluşturan yeni sürpriz: “Charmera”
Haberler
Kodak’tan koleksiyon kültürüyle nostaljiyi buluşturan yeni sürpriz: “Charmera”
Sena Tufan
11 Eylül 2025
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
İş dünyasında haftanın atamaları (18-24 Ekim)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (18-24 Ekim)
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.