16 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Gece yarısı metroda oyun turnuvası mı olur?
Haberler

Gece yarısı metroda oyun turnuvası mı olur?

Marketing Türkiye
22 Nisan 2022
2 dk okuma

Peak on Air, ASUS ROG ile Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdi. 21 Mart gece yarısı İstanbul M2 Metrosunun son seferinin tamamlanmasıyla, 01.00 ile 05.00 saatleri arasında, üniversitelerin e-spor kulüpleri ve canlı yayından etkinliğe bağlanan binlerce kişi ROG dizüstü bilgisayarın sahibi olmak için kıyasıya bir mücadele ortaya koydu.

01:00-05:00 saatleri arasında binlerce kişinin katıldığı turnuva, gaming odası modunda dizayn edilen bir vagonda gerçekleşti. Soluk soluğa rekabet devam ederken, sosyal medyada davetiye kazanıp etkinliğe gelen 200’ün üzerinde takipçi; Pintipanda, Enis Kirazoğlu, Easter Gamers TV, 10000 days, Ubeka, Stratera, Karahan ve Noel Dayı ile keyifli vakit geçirdiler.

Metrodaki bu eşsiz oyun deneyimi, 10000 days kanalında, oyun influencer’ı Karahan’ın da katılımıyla online’a taşındı. Deneyime canlı yayında ortak olan binlerce kişi, metrodaki turnuva heyecanı yaşarken, 10000 days ve Karahan’ın sorularına cevap vererek ROG notebook ve 100 adet Gamepass kazanma şansı yakaladı!

Gece yarısı metroda oyun turnuvası mı olur?
@ROGileOyunaDevam Turnuva Vagonu

Zaman-mekan bağımsız, nerede olursan ol: #ROGileOyunaDevam

Projenin fikir aşamasından, turnuvanın yönetimine, etkinlik alanının kurgulanmasından proje filmine kadar Peak on Air imzası taşıyan #ROGileOyunaDevam projesi ROG’nin sağladığı teknolojiyi ve gücü zaman-mekan bağımsız her yerde gamer’lara sunabileceğini deneyimletmiş oldu.


Deneyim Sınırlarının Ötesinde

Marka stratejisi doğrultusunda gamerların dünyasında yenilikçi bir deneyim tasarlayan ASUS ROG Türkiye ve Peak on Air, marka stratejisi doğrultusunda aynı inancı ve tutkuyu paylaşarak sınırların ötesinde bir proje gerçekleştirdi.

Markaların iletişim kabiliyetlerini doğru yönlendirdiğinde hayal gücünün sınırı olmadığını gösteren #ROGileOyunaDevam etkinliği, tüketici ve marka arasındaki bağları hem online hem de offline’da nasıl güçlendirebileceğinin bir örneği niteliğinde.

“Challenge”lar devam edecek mi?

Önümüzdeki günlerde oyunseverlerin gözü ROG’de olmaya devam edecek. #ROGileOyunaDevam etkinliği, bir sonraki challenge için hayal gücünü zaman/mekan bağımsız bir noktaya çekmiş durumda.

ROG ile oyuna devam
Asus ROG featured peakonair
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
3 Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
4 Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
5 Yılın en iyi 50 girişimi belli oldu!
Yılın en iyi 50 girişimi belli oldu!
Güncel Haberler
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı...
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı…
2026 seyahat trendleri belli oldu: "Lüks kaçamaklar" popülerleşiyor
2026 seyahat trendleri belli oldu: “Lüks kaçamaklar” popülerleşiyor
WPP Media Başkanı Scott-Dawkins 2030'dan bildiriyor: "Reklamcının bir günü"
WPP Media Başkanı Scott-Dawkins 2030’dan bildiriyor: “Reklamcının bir günü”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

MAC, yeni global elçisi Doja Cat’e ruj “yedirdi”
Haberler
MAC, yeni global elçisi Doja Cat’e ruj “yedirdi”
Sena Tufan
9 Eylül 2025
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
Haberler
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Türkiye'deki Suriyelilerin yüzde 48'i kendini toplumun bir parçası olarak görüyor...
Haberler
Türkiye’deki Suriyelilerin yüzde 48’i kendini toplumun bir parçası olarak görüyor…
Marketing Türkiye
9 Eylül 2025
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Haberler
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.