Gazetecilik yeniden tanımlanıyor!

Sosyal medyanın etkisiyle gazeteciliğin kurumsallıktan bireyselliğe evrildiği bir süreci yaşıyoruz. Öyle ki gazetecilerin bireysel hesaplarının takipçi sayıları şimdilerde kurumsal medya markalarınınkiyle yarışıyor. Pek sevilen bir tanımlama olmasa da “Marka Gazeteciler” olarak adlandırılan bu isimler Türkiye medyasını çoktan şekillendirmeye başladı bile. Tabiri caizse bugün artık herkesin kendi gazetecisi var… İşin özgürlük boyutu “Marka Gazeteciler”in güçlü yanı, “Marka Gazeteciler” kavramını güçlendirense habercilerin sahip olduğu kemik okur kitlesi.

BoomSonar’ın Marketing Türkiye için gerçekleştirdiği analizlerle farklı sosyal medya platformlarının lider gazetecilerini saptadık. Ardından da bu yükselen kavramı gazeteci ve iletişimcilere sorduk.

Marka Gazetecilerin Yükselişi dosyası Marketing Türkiye Ekim sayısında. 

 

İLGİLİ HABERLER