27 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Gap, Katseye ile 2000’lere döndü!
Haberler

Gap, Katseye ile 2000’lere döndü!

Sena Tufan
22 Ağustos 2025
2 dk okuma

Gap, global sonbahar kampanyasında genç kuşağın en popüler kız gruplarından Katseye ile güçlerini birleştirdi. “Better in Denim” adını taşıyan kampanya, 2000’lerin ikonik düşük bel jean’lerini ve mini eteklerini günümüze uyarlarken; özgür ifade, topluluk ve pop kültürle bağ kurma stratejileriyle dikkat çekiyor.

Gap, 19 Ağustos’ta tanıttığı global sonbahar kampanyasıyla yeniden “ikonik denim” söylemini sahipleniyor. “Better in Denim” adını taşıyan kampanya, altı üyeli Katseye grubunun yer aldığı 90 saniyelik reklam filmiyle dikkat çekiyor. Robbie Blue imzalı koreografi ve 2000’lerin hafızalara kazınan şarkısı “Milkshake” eşliğinde kurgulanan film, sadece bir moda kampanyası değil; aynı zamanda bir pazarlama stratejisi olarak Gap’in gençlerle kültürel temas kurma biçimini gösteriyor.

Gap, kampanyada bireysel tarzı ifade etme özgürlüğünü merkeze alıyor. Dans performansındaki katmanlı kurgular birliktelik hissini, dairesel formasyon ise topluluk ruhunu simgeliyor. Böylece marka, giyimin ötesinde duygusal ve kültürel bir bağ kurarak jean’i sadece bir ürün değil, kişisel ifadenin aracı olarak konumluyor.

Gap, Katseye ile 2000’lere döndü!

“Better in Denim”, New York Times Square’deki dev billboard’larda, sosyal medyada, dijital mecralarda, mağaza içi deneyimlerde ve influencer iş birlikleriyle küresel çapta yayılıyor. Gap ve Katseye’nin birlikte tasarladığı, grubun logosunun Gap’in ikonik kemer tasarımıyla buluştuğu özel hoodie ise kampanyayı ürün ötesi bir deneyime taşıyor. Bu hamle, günümüz pazarlamasında giderek önem kazanan “koleksiyon ürünü” stratejisinin güçlü bir örneği.

Gap’in bu adımı, pop kültür iş birliklerinin markaya kattığı değeri bir kez daha ortaya koyuyor. Geçtiğimiz sezonlarda Parker Posey ve Troye Sivan gibi isimlerle çalışan marka, bu kez Katseye aracılığıyla Z kuşağı ve genç tüketicilerle doğrudan bir bağ kuruyor. Moda trendleri ile kültürel ikonları buluşturmak, Gap’in marka kimliğini gençler nezdinde yeniden konumlandırmasının en önemli aracı olarak öne çıkıyor.

Son dönemde pek çok rakip marka denim odaklı kampanyalara ağırlık verirken, Gap’in “özgür ifade” temasını işin merkezine alması fark yaratıyor. Abercrombie ve Old Navy’nin benzer stratejiler izlediği bir dönemde, American Eagle’ın Sydney Sweeney iş birliği üzerinden aldığı eleştiriler Gap için stratejik bir fırsata dönüşüyor. Gap, bu kampanyayla nostaljiyi güncel kültürle harmanlayarak genç tüketicilerin gönlünde yeniden yer edinmeyi amaçlıyor.

Kaynak: Marketing Dive

Disney+, Londra metrosunu karakterleriyle ele geçirdi

featured GAP
1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
4 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
5 Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Güncel Haberler
Yetenek yönetimi ve çalışan deneyimin geleceği The TECH Summit’in EX Sahnesi'nde şekillenecek
Yetenek yönetimi ve çalışan deneyimin geleceği The TECH Summit’in EX Sahnesi’nde şekillenecek
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
Tabuların gölgesinde büyüyen pazar: Menstrüel ürünler
Tabuların gölgesinde büyüyen pazar: Menstrüel ürünler
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Sena Tufan
4 Ekim 2025
Ekranlar artık hiç kapanmıyor: Süre 6 saati aştı!
Haberler
Ekranlar artık hiç kapanmıyor: Süre 6 saati aştı!
Sena Tufan
19 Ekim 2025
Onlar TV’nin yükselişi sürüyor: YouTube’da "çok" milyonlara ulaştı...
Haberler
Onlar TV’nin yükselişi sürüyor: YouTube’da “çok” milyonlara ulaştı…
Nafizcan Önder
19 Eylül 2025
Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
Haberler
Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.