25 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Galatasaray ile Perform arasında sponsorluk anlaşması imzalandı
Haberler

Galatasaray ile Perform arasında sponsorluk anlaşması imzalandı

Marketing Türkiye
29 Ocak 2016
2 dk okuma

 

Galatasaray Spor Kulübü, Perform ile sponsorluk anlaşması imzaladı.

Opta verilerinin hem takım hem de taraftar bazında kullanımını da içeren anlaşma, Türkiye’de bir ilk olma özelliğini taşıyor.

Anlaşma ayrıca, Galatasaray’ı tıpkı Bayern Münih gibi, tüm dünyanın takip ettiği futbol sitesi Goal’ün içerik ortağı yapıyor.

Galatasaray ve Perform’un ortak vizyonunu yansıtan 3,5 yıllık anlaşma, alanında ilk olma özelliğini taşıyor.

29 Ocak Cuma günü Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Arena Stadı’nda düzenlenen basın toplantısı ve imza törenine Galatasaray Spor Kulübü adına Genel Sekreter ve Yönetim Kurulu Üyesi Fatih İşbecer, Perform’u temsilen ise Türkiye ve Doğu Avrupa Genel Müdürü Emre Uğurlu katıldı.

Galatasaray Spor Kulübü Genel Sekreteri ve Yönetim Kurulu Üyesi Fatih İşbecer, yaptığı konuşmada, “Galatasaray, Türkiye’de ilk’lerin ve en’lerin kulübü. Geçmişte pek çok spor branşını ülkemize getirip yaygınlaşmasını sağlamış bir camia Galatasaray camiası. Hem ulusal hem de uluslararası alanda elde ettiği başarılarla rol model olma unvanını yıldan yıla perçinlemiş bir kulüp. Bu durum sadece saha içi başarılarla da sınırlı değil. Kulüp olarak saha dışında da küreselleşmenin gereği olan adımları atarak Türk sporu adına örnek oluşturuyoruz. Bugün alanında dünyanın en büyüğü olan Perform ile imzalayacağımız dijital içerik sponsorluk anlaşması bunun somut bir örneği.

Bu anlaşma Galatasaray’a ne getirecek, nasıl bir katkı sağlayacak?

Öncelikle scouting ekibimizin sonsuz bir bilgi havuzuna erişimini sağlayacak. Ayrıca en sağlıklı maç ve teknik analiz raporlarını en hızlı şekilde almalarına, detaylı araştırma yapabilmelerine imkân verecek. Taraftarımız bu anlaşmayla beraber kulübümüzün resmi Twitter, Facebook ve benzeri sosyal medya hesaplarından, Galatasaray Dergisi’nden daha kapsamlı bir içerik alacak. GSTV’nin yayınları çeşitlenecek, belli başlı Avrupa liglerinin maç özetleri, farklı sporlara ait haber ve görüntüler ekrana taşınacak. Günümüz yayıncılık anlayışında en çok kullanılan slogan ‘İçerik her şeydir’ cümlesidir. Biz Perform ile imzalayacağımız anlaşmayla bunu bir slogan olmaktan çıkarıp Galatasaray adına gerçeğe dönüştürüyoruz.

Bu anlaşmanın bir diğer ve çok önemli ayağı da, Perform’a bağlı olarak faaliyetlerini sürdüren dünyanın en büyük futbol sitesi Goal.com aracılığıyla, Galatasaray’a ait haber, görüntü ve güncel bilgilerin 18 farklı dilde tüm dünyaya yayılacak olması. Bu imza, Türkiye’nin en çok tanınan sportif markası Galatasaray’ı bu alanda bir adım daha ileriye taşıyacak. Dünya üzerinde kulübüyle en ilgili taraftar olma özelliğine sahip milyonlarca Galatasaraylının Perform’a katacaklarını ise sanırım kelimelerle ifade etmek mümkün değil. Bunu yaşayarak görecekler. Anlaşmanın her iki taraf için de hayırlı olmasını diliyorum” dedi.

1 Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
2 Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
3 Tavsiye şampiyonu markalar!
Tavsiye şampiyonu markalar!
4 adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
5 Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Güncel Haberler
Türkiye’deki şirketler afetlere ne kadar hazır?
Türkiye’deki şirketler afetlere ne kadar hazır?
Ekonomide kuşak farkı: Gençler daha sert, daha temkinli!
Ekonomide kuşak farkı: Gençler daha sert, daha temkinli!
Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

LinkedIn'e göre 2025'te en çok talep görecek 15 yetenek
Haberler
LinkedIn’e göre 2025’te en çok talep görecek 15 yetenek
İrem Alimoğlu
31 Mart 2025
Rekabet Kurulu, bazı teknoloji perakendecilerine soruşturma başlattı
Haberler
Rekabet Kurulu, bazı teknoloji perakendecilerine soruşturma başlattı
İrem Alimoğlu
11 Mart 2025
İTÜ Çekirdek ve Marketing Türkiye'den güç birliği: Girişimcilere özel pazarlama koçluğu
Haberler
İTÜ Çekirdek ve Marketing Türkiye’den güç birliği: Girişimcilere özel pazarlama koçluğu
Sena Tufan
17 Nisan 2025
"Peşin ödeme yapan" pazarlamacıların sayısı azalıyor!
Haberler
“Peşin ödeme yapan” pazarlamacıların sayısı azalıyor!
İrem Alimoğlu
1 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.