8 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türk futbolunun kara gecesi! | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Türk futbolunun kara gecesi! | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
18 Mart 2024
3 dk okuma

Zirvedeki rekabetin giderek kızıştığı Türkiye Süper Lig yarışında, 30. haftanın merakla beklenen maçı Trabzonspor’un ev sahipliğinde gerçekleşecek olan Fenerbahçe maçıydı. Geçtiğimiz hafta valilik, güvenlik gerekçesiyle stada Fenerbahçeli taraftarların alınmaması yönünde karar vermişti. Ancak günün sonunda futbol tarihimizde utanç vesikası olan karelere engel olunamadı. Maçta Fenerbahçe’nin attığı ilk golle birlikte tribünlerden sahaya su şişeleri ve yabancı maddeler yağmaya başladı.

https://twitter.com/skorerrcom/status/1769477710915530817?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1769477710915530817%7Ctwgr%5E25848b5a1d4365846e33570c04f6f845f88e7217%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.milliyet.com.tr%2Fskorer%2Flive-son-dakika-trabzonspor-fenerbahce-maci-sonrasi-buyuk-gerilim-taraftar-sahaya-indi-7096297

Sahaya yanıcı maddelerin de atıldığı müsabakada skor önce 2-2’ye geldi ardından Fenerbahçe’nin bulduğu 3. gol maçın skorunu belirledi. Maç sonunda galibiyeti kutlamak için sahanın ortasında toplanan Fenerbahçeli futbolcuları gören Trabzonspor taraftarları ise güvenlik bariyerlerini aşarak futbolculara saldırdı. Saldırganın birinin üzerinden yere düşen kesici alet kameralara yansırken bir başka taraftar da elindeki korner direği ile Fenerbahçeli futbolcuları kovalarken kameralara yansıdı. Kimi futbolcular saldırganlara karşılık vererek kendini korurken kimileri hızla soyunma odasının yolunu tuttu.

Uzun süre stattan çıkış yapamayan Fenerbahçe kafilesi, güvenlik tedbirleri alındıktan sonra stattan ayrılarak havalimanına ulaştı. Yaşanan utanç verici olay dünya medyasında da geniş yankı buldu…

Otomobilde abonelik modeline ilgi artıyor

Türk futbolunun kara gecesi! | Son 24 saatin gündemi

Otomotiv sektörü teknolojik gelişmeler, çevre bilincinin artması ve tüketici taleplerinin değişmesi gibi etkenlerle sürekli ve hızlı bir dönüşüm içinde. Sektördeki tüketici eğilimlerini 10 yıldan uzun süredir inceleyen Deloitte’un “2024 Küresel Otomotiv Tüketici Araştırması” tüketici davranışlarının şekillendirdiği sektördeki değişime ve yeniliklere ışık tutuyor. 26 ülkede 27 binden fazla tüketiciyle gerçekleştirilen araştırmaya Türkiye’den de 1.000 kişi katıldı. Araştırmanın küresel sonuçları dünyada elektrikli araç ivmesinin yavaşladığını, ancak tüketicilerin araç aboneliklerine ilgisinin yükseldiğini gösteriyor. Araştırmayla ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

Kim demiş “Z’ler bilmez” diye?

Türk futbolunun kara gecesi! | Son 24 saatin gündemi

Z’’ler bilmez ama…” klişesinden sıkıldıklarından mıdır bilinmez aslında gençlerin sürekli gelişim ve öğrenmeye açık bir rutinleri olduğuna işaret ediyor Marketing Türkiye adına Sia Insight tarafından gerçekleştirilen “Gençler Ne Biliyor?” araştırması. Açık yüreklilikle neler bildiklerini ve nelerin ilgilerini çektiğini anlatırlarken görüyoruz ki aslında bilmiyor değiller ancak bir önceki kuşaklara göre farklı alanlarda kendilerini geliştirmeyi daha anlamlı buluyorlar. X’lerle taban tabana zıtlar denebilir. Üstelik Y’lere de çok yakın değiller… Tabii hala henüz gelişmekte oldukları çok konu var. Bu sebepten bilgilendirici, kişisel gelişim ve motivasyon videoları epey ilgilerini çekiyor. Kendilerini en çok geliştirmek istedikleri konu ise zaman yönetimi. Geleneksel alışkanlıkları yok denecek kadar az. Sadece aile ziyaretleri ve sporu geleneksel alışkanlık olarak kodluyorlar ve fazlasına yoklar.

Araştırmayla ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

Brandverse Awards jürisi yanıtlıyor: “İyi bir başvuru nasıl olur?”

Brandverse Awards jürisi

BoomSonar ve Marketing Türkiye iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards başvuruları devam ederken jüriye iyi bir başvurunun nasıl olması gerektiğini sorduk. Formül “net, tutarlı, güvenilir ve ilgi çekici” olmak ancak elbette fark yaratacak bazı detaylar da var. Jüri özellikle kısa ve akılda kalıcı bir vaka videosuna dikkat çekerken başvuru metninin yalınlığının da önemli olduğunu vurguluyor. Publicis Groupe Türkiye Chief Media Officer’ı Kağan Yıldızalp, başvuruda bulunacak olanlara şu temel soruyu soruyor; “Projenizin büyük fikrini tek bir cümleyle etkili bir şekilde anlatabiliyor musunuz?” Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.


Bekar anneler için dev bir dayanışma adımı: “Bekar Anneler Derneği” kuruluyor!

 | Son 24 saatin gündemi

Türkiye’de sayıları şu anda 3.5 milyonu bulan bekar annelerin sorunlarını ele almak, farkındalık yaratmak, ekonomik ve entelektüel gelişimlerini desteklemek amacıyla “Bekar Anneler Derneği” kuruluyor.

Bekar annelerin sorunlarını tüm boyutlarıyla ele almayı hedefleyen bu dernek, toplum içinde daha güçlü bir konumda olmalarını sağlamak için çeşitli alanlarda hizmetler sunacak. 21 Mart’ta Bahçeşehir Üniversitesi’nde ilk etkinliğini gerçekleştirecek olan dernek, kurucuları arasında bekar annelerin yanı sıra bu alanda savunuculuk yapan kişileri de barındırıyor. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

featured
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
3 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
4 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
5 Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Güncel Haberler
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zeka yeni bir meslek yarattı: "Yerinde çözüm mühendisi"
Haberler
Yapay zeka yeni bir meslek yarattı: “Yerinde çözüm mühendisi”
İrem Alimoğlu
3 Kasım 2025
Zenginler Norveç’ten kaçıyor! Peki neden?
Haberler
Zenginler Norveç’ten kaçıyor! Peki neden?
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
Haberler
Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
Sena Tufan
31 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.