3 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Futbol taraftarlarının yüzde 90'ı tribünde olmalarının oyunu pozitif etkilediğini düşünüyor!
Haberler

Futbol taraftarlarının yüzde 90’ı tribünde olmalarının oyunu pozitif etkilediğini düşünüyor!

Nafizcan Önder
26 Mayıs 2021
1 dk okuma

29 Mayıs Cumartesi günü Porto’da yapılacak UEFA Şampiyonlar Ligi finali öncesinde Mastercard, etkinlik kapsamında 27 yıllık ortaklığını kutlamak üzere; Marka Elçisi José Mourinho’nun desteğiyle “Futbol Taraftarlık Araştırması”nı gerçekleştirdi. Araştırma sonuçları futbol taraftarlarının yüzde 90’ının stadyuma getirdikleri duygunun oyuncuları daha güçlü kıldığına inandığını gösteriyor...

Avrupa çapında İngiltere, Almanya, İtalya, İspanya, Fransa ve Portekiz’den 12.000 futbol taraftarının katılımıyla gerçekleşen Mastercard’ın “Futbol Taraftarlık Araştırması”na katılan taraftarlar; Covid-19 sonrasında en çok neyi sabırsızlıkla beklediklerini ve bir futbol taraftarı olmanın oyunun ve kişisel olarak kendilerinin üzerindeki etkisinin ne olduğuna dair konuştular.

Ankete katılan 12.000 taraftarın yüzde 90’ı, oyuna getirdikleri tutkunun oyuncuları daha güçlü kıldığına ve hiçbir şeyin canlı futbol izlemenin yerini tutamayacağına inanıyor. Aynı zamanda, futbol taraftarlarının yüzde 86’sı futbol takımlarını desteklemek için bir araya gelmenin insanları genel olarak hayata dair daha iyimser yaptığına inanıyor. Yüzde 60 taraftar ise maçları izlerken iniş çıkışların içinden geçmenin günlük belirsizliklerle başa çıkmak açısından iyi bir hazırlık olduğunu söylüyor, ki bu geçen yıl için de kritik bir önem taşıyor…

Taraftarlarla gerçekleştirilen araştırmanın yanı sıra Mastercard Marka Elçisi José Mourinho da konuya ilişkin görüşlerini belirtti. Taraftarların stadyumda olmasının önemini vurgulayan Mourinho; “Taraftarların gücüne yürekten inanıyorum. Hatta onlar ‘desteklemiyor, zorlamıyor; oynuyor’ ifadesini bile kullanıyorum ve onlar oynadıkları için kazandığımı hissettiğim o kadar çok maç oldu ki” diyor.

Taraftarların paha biçilmez futbol deneyimlerinin temeli olduğuna inanan Mourinho, sözlerini “Taraftarlardan gelen o tutku, o gürültü, o enerji, o baskı. Uzakta olsalar bile, hatta… diğer kulüplerin taraftarları, bu uzlaşmazlık… elbette bunlara ihtiyacımız var.” diyerek sonlandırdı.

“15 yaşında öldürülen amatör futbolcu deep fake ile sahalara döndü!” haberimizi okumak için TIKLAYIN!

Futbol José Mourinho Mastercard taraftar
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
3 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
4 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
5 Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Güncel Haberler
Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
E-spor arenasında sürpriz gelişme: İlk Olimpik E-Spor Oyunları iptal edildi
E-spor arenasında sürpriz gelişme: İlk Olimpik E-Spor Oyunları iptal edildi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

La Lorraine'in Türkiye & Orta Doğu Bölge Başkan Yardımcısı Neslihan Nigiz Ulak oldu
Haberler
La Lorraine’in Türkiye & Orta Doğu Bölge Başkan Yardımcısı Neslihan Nigiz Ulak oldu
Marketing Türkiye
16 Eylül 2025
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Haberler
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Marketing Türkiye
1 gün önce
IKEA’nın 40 yıllık köfte geleneğine Ortadoğu dokunuşu: Menüye falafel ekleniyor
Haberler
IKEA’nın 40 yıllık köfte geleneğine Ortadoğu dokunuşu: Menüye falafel ekleniyor
Sena Tufan
25 Eylül 2025
Sinan Öncel yeniden BMD Başkanı seçildi
Haberler
Sinan Öncel yeniden BMD Başkanı seçildi
Marketing Türkiye
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.