3 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Futbol taraftarlarının yüzde 90'ı tribünde olmalarının oyunu pozitif etkilediğini düşünüyor!
Haberler

Futbol taraftarlarının yüzde 90’ı tribünde olmalarının oyunu pozitif etkilediğini düşünüyor!

Nafizcan Önder
26 Mayıs 2021
1 dk okuma

29 Mayıs Cumartesi günü Porto’da yapılacak UEFA Şampiyonlar Ligi finali öncesinde Mastercard, etkinlik kapsamında 27 yıllık ortaklığını kutlamak üzere; Marka Elçisi José Mourinho’nun desteğiyle “Futbol Taraftarlık Araştırması”nı gerçekleştirdi. Araştırma sonuçları futbol taraftarlarının yüzde 90’ının stadyuma getirdikleri duygunun oyuncuları daha güçlü kıldığına inandığını gösteriyor...

Avrupa çapında İngiltere, Almanya, İtalya, İspanya, Fransa ve Portekiz’den 12.000 futbol taraftarının katılımıyla gerçekleşen Mastercard’ın “Futbol Taraftarlık Araştırması”na katılan taraftarlar; Covid-19 sonrasında en çok neyi sabırsızlıkla beklediklerini ve bir futbol taraftarı olmanın oyunun ve kişisel olarak kendilerinin üzerindeki etkisinin ne olduğuna dair konuştular.

Ankete katılan 12.000 taraftarın yüzde 90’ı, oyuna getirdikleri tutkunun oyuncuları daha güçlü kıldığına ve hiçbir şeyin canlı futbol izlemenin yerini tutamayacağına inanıyor. Aynı zamanda, futbol taraftarlarının yüzde 86’sı futbol takımlarını desteklemek için bir araya gelmenin insanları genel olarak hayata dair daha iyimser yaptığına inanıyor. Yüzde 60 taraftar ise maçları izlerken iniş çıkışların içinden geçmenin günlük belirsizliklerle başa çıkmak açısından iyi bir hazırlık olduğunu söylüyor, ki bu geçen yıl için de kritik bir önem taşıyor…

Taraftarlarla gerçekleştirilen araştırmanın yanı sıra Mastercard Marka Elçisi José Mourinho da konuya ilişkin görüşlerini belirtti. Taraftarların stadyumda olmasının önemini vurgulayan Mourinho; “Taraftarların gücüne yürekten inanıyorum. Hatta onlar ‘desteklemiyor, zorlamıyor; oynuyor’ ifadesini bile kullanıyorum ve onlar oynadıkları için kazandığımı hissettiğim o kadar çok maç oldu ki” diyor.

Taraftarların paha biçilmez futbol deneyimlerinin temeli olduğuna inanan Mourinho, sözlerini “Taraftarlardan gelen o tutku, o gürültü, o enerji, o baskı. Uzakta olsalar bile, hatta… diğer kulüplerin taraftarları, bu uzlaşmazlık… elbette bunlara ihtiyacımız var.” diyerek sonlandırdı.

“15 yaşında öldürülen amatör futbolcu deep fake ile sahalara döndü!” haberimizi okumak için TIKLAYIN!

Futbol José Mourinho Mastercard taraftar
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
3 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
4 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
5 Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
Güncel Haberler
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem...
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem…
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Yapay zekanın gözüne girmek isteyen markalar hangi yolları izlemeli?
Yapay zekanın gözüne girmek isteyen markalar hangi yolları izlemeli?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yiyecek içecek markaları neden "lip balm" çıkarıyor?
Haberler
Yiyecek içecek markaları neden “lip balm” çıkarıyor?
Sena Tufan
3 hafta önce
Çocuklar arasında yapay zeka merakı iki kat arttı
Haberler
Çocuklar arasında yapay zeka merakı iki kat arttı
Sena Tufan
8 Haziran 2025
Çiftçiden sofralara uzanan milli dayanışma zinciri: KOOP Market
Haberler
Çiftçiden sofralara uzanan milli dayanışma zinciri: KOOP Market
Advertorial
4 hafta önce
Sağlıkta erişim eşitsizliği Türkiye’ye milyarlarca dolara mal oluyor
Haberler
Sağlıkta erişim eşitsizliği Türkiye’ye milyarlarca dolara mal oluyor
Sena Tufan
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.