10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Finansçıdan 'Minik Eller Büyük Hayaller'
Haberler

Finansçıdan ‘Minik Eller Büyük Hayaller’

Marketing Türkiye
5 Mayıs 2015
2 dk okuma

“Finansçı” sloganıyla yeni bir karakter oluşturan ve müşterilerinin tüm sorunlarına dokunmayı hedefleyen Finansbank, geleceğin yaratıcı liderleri olan çocuklar için “Minik eller büyük hayaller” projesini başlattı.

Finansbank’ın çocuk odaklı topluma katkı ve toplumsal gelişim platformu Minik Eller Büyük Hayaller, Finansbank Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Aras ve Finansbank Genel Müdürü Temel Güzeloğlu’nun katıldığı basın toplantısı ile duyuruldu. Finansbank’ın yıllardır bu tür faaliyetler yürüttüğünü ancak bu projeyle birlikte çalışmalarını bir şemsiye altında toplayarak sürdürülebilir kılmayı planladıklarını belirten Aras, Finansbank’ın en belirgin kurumsal kimlik özelliklerinden birinin “insan odaklılık” olduğunu ifade etti ve “Türkiye’nin Finansçısı olarak işimiz rakamlarla değil, insanlarla. Bu motto etrafında, Türkiye’nin dört bir yanındaki Finansçılarla kurumsal sosyal sorumluluğu hepimizin sahiplendiği bir anlayışla, çocuk odaklı bir gelişim platformu inşa ediyoruz. ‘Çocuk’ odağını ve çalışkanlığımızı vurgulayacak ‘Minik Eller’ ile çocuklarımızın geleceğe yön verecek yaratıcılıklarının başlangıç noktası olan ‘Büyük Hayalleri’ bir araya getirdik. İlk adımlarını attığımız Minik Eller Büyük Hayaller platformumuz ile geleceğin yaratıcı liderleri olan çocuklarımızın gelişimine katkı sağlamayı hedefliyoruz” dedi. İnovasyon ve yaratıcılığa vurgu yapan Arask, Türkiye’nin sahip olduğu fırsatı başarıya çevirmek için Finansçı’nın karakteri olarak tanımladıkları, yenilikçi, yaratıcı, analitik, güvenilir, teknolojk, çözümcü, farklı düşünen ve pozitif yaklaşıma sahip nesiller yaratılması gerektiğini söyledi.

Türkiye çapında yaygınlaşacak projeler

“Finansbank Minik Eller Büyük Hayaller” platformu kapsamındaki projeler hakkında bilgi aktaran Finansbank Genel Müdürü Temel Güzeloğlu ise önümüzdeki dönemde ölçeklenerek büyüyecek ve Türkiye çapında yaygınlaşacak projelerden birinin, “Minik Parmaklar Geleceği Programlıyor” projesi olduğunu belirtti. Microsoft Türkiye işbirliğinde ve HABİTAT’ın da paydaş olarak yer aldığı projenin ilk aşamada 20 ilde hayata geçirileceğini belirten Güzeloğlu, “Çocukların teknoloji odaklı yaratıcılık gücüne ilham verecek proje ile yeni yüzyılın gereklilikleri doğrultusunda çocukların teknoloji okuryazarlığı konusundaki becerilerini geliştirmeyi hedefliyoruz” dedi. Güzeloğlu, platform kapsamındaki bir diğer projenin interaktif matematik müzesi ‘Mathamazing’ (Harika Matematik) olduğunu sözlerine ekledi. Ayrıca Madagaskar Live ve Sezuş’un Hikayeleri adlı çocuk oyunlarının da hayata geçirilmesine destek verdiklerini ekleyen Güzeloğlu, “Ülkemizi adım adım dolaşarak toplam 200 bine yakın çocuğa ulaşacak bu projelerle, onların hayal dünyasına, yaratıcılıklarına ilham vermek istiyoruz. Burada bizi çok mutlu eden bir nokta da, Finansçı çalışma arkadaşlarımızın Minik Eller’i tutarak Büyük Hayaller ile buluşturmada gönüllü olması” dedi. Proje kapsamında Türk Eğitim Derneği (TED) ile Okullardaki Eğitimin İyileştirilmesi projesini başlatacaklarını da anlatan Güzeloğlu, “Projenin ilk adımı olarak, Ankara ve Adana’da, TED tarafından belirlenen başarısı düşük sekiz okulda, öğrencilerin daha kaliteli bir eğitime kavuşması için iyileştirme çalışmalarına üç yıl boyunca destek vereceğiz” açıklamasını yaptı.

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Hangi marka kadınlar için ne yapıyor?
Haberler
Hangi marka kadınlar için ne yapıyor?
Sena Tufan
8 Mart 2025
Arma değişti, mizah değişmedi: Beşiktaş’tan The Sun’a cevap gecikmedi!
Haberler
Arma değişti, mizah değişmedi: Beşiktaş’tan The Sun’a cevap gecikmedi!
Nafizcan Önder
5 Mart 2025
ANKÜ Game Jam 2025'e geri sayım başladı!
Haberler
ANKÜ Game Jam 2025’e geri sayım başladı!
Marketing Türkiye
3 hafta önce
“Türk Dünyası Pazarlama, Reklam ve Medya Birliği” kuruldu…
Haberler
“Türk Dünyası Pazarlama, Reklam ve Medya Birliği” kuruldu…
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.