6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
fijital
Haberler

Geleneksel ve dijital pazarlamanın ortak adresi: Fijital İşler

Advertorial
2 Temmuz 2024
3 dk okuma

Pazarlama dünyasına yenilikçi çözüm ve yaklaşımlar sunmak amacıyla kurulan Fijital İşler, pazarlamanın her kolunu kapsayan çevrim içi kütüphane olma yolunda hızla ilerliyor. Bilgi paylaşımını ön planda tutarak ziyaretçilerinin sürekli öğrenmesini ve gelişmesini teşvik ederken dijital ve fiziksel ortamlarda sürdürülebilir pazarlama stratejileri oluşturmak isteyen markaların yol arkadaşı oluyor.

Fiziksel yaşamın dijital dünyaya kaymasıyla birlikte şirketlerin bir kısmı, ürün ve hizmetlerini online ortamda pazarlamaya başlarken bir kısmı ise pazarlama bütçelerini hangi kanallarda değerlendireceğinin kararsızlığını yaşıyor. Pazarlama dünyasına yenilikçi çözüm ve yaklaşımlar sunmak amacıyla faaliyet göstermeye başlayan Fijital İşler, dijital ve fiziksel ortamlarda sürdürülebilir pazarlama stratejileri oluşturmak isteyen markaların adresi oluyor. Bilgi paylaşımını ön planda tutarak ziyaretçilerinin sürekli öğrenmesini ve gelişmesini teşvik etmenin yanı sıra pazarlama profesyonellerinin çevrim içi kütüphanesi olma yolunda hızla ilerleyen platformun Kurucusu ve Pazarlama Direktörü Bengisu Akbulut, hizmetlerini anlatırken pazarlama profesyonelleri için de sektörel değerlendirmede bulundu.

Geleneksel ve dijital pazarlamanın ortak adresi: Fijital İşler
Bengisu Akbulut, Fijital İşler Kurucusu ve Pazarlama Direktörü

“Pazarlama profesyonellerinin gelişmelerini teşvik ediyoruz”

Bengisu Akbulut, “Pazarlama alanının her fonksiyonunu derinlemesine inceleyerek dijital ve fiziksel tüm kanallarda oluşturulacak stratejiler arasında kusursuz bir uyum yaratmak için çalışıyoruz. Sürekli değişen pazarlama trendlerine hızlı ve esnek çözümler sunuyoruz. Her birini yol arkadaşı olarak gördüğümüz müşterilerimizin ihtiyaçlarına odaklanıyor ve onlara özel çözümler üretiyoruz. Markalara stratejik pazarlama, dijital pazarlama, marka yönetimi ve kurumsal iletişim danışmanlığı hizmetleri verirken ‘keşfet, öğren, ilham al’ mottomuzla hareket ediyor, alanında uzman eğitmenlerimizle kurumsal ve bireysel eğitimler vererek pazarlama profesyonellerinin gelişimlerini teşvik ediyoruz” dedi.

Bütçede 3-2 kuralı

Pazarlama alanındaki bilgi ve deneyimlerini paylaşarak katma değer yaratan gelişimleri desteklediklerini belirten Bengisu Akbulut, “Markaların hem fiziksel hem de dijital arenada güçlü bir varlık göstermesini sağlayacak, bütünleşik pazarlama hizmetleri sunuyoruz. Hikayelerini anlatmaları, hedef kitleleriyle derin bağlar kurmaları ve sürdürülebilir bir itibar inşa etmeleri için yenilikçi kurumsal iletişim çözümleri geliştiriyoruz. Dinamik pazar ortamına uyum sağlama ve sürekli başarılı olma kapasitelerini maksimize eden, stratejik pazarlama çözümleri üretiyoruz” ifadelerini kullanırken iş dünyasına dair izlenimlerini de şöyle paylaştı:

“Günümüzün rekabetçi iş piyasasında ve tüketici eğilimlerinin sürekli değiştiği bir ortamda öne çıkmak için proaktif bir yaklaşım benimsemek gerekiyor. Çünkü, özellikle yapay zekanın son kullanıcıyla yoğun temasa geçmesi ile markalar, bu değişimlere uyum sağlamakta zorlanıyor. Veri analitiği, yapay zeka, otomasyon ve kişiselleştirme gibi günümüzün vazgeçilmez pazarlama trendlerinin pazarlama süreçlerine entegre edilmesi, markalar için yeni zorluklar doğuruyor. Bu noktada hem geleneksel hem de dijital kanallara yatırım yapmak gerekiyor. Çünkü, iki stratejinin de kendi avantajları ve dezavantajları var. Elbette, bu bütçeleri markanın hedefleriyle orantılı bir pazarlama stratejisiyle belirleyerek doğru kanallarda yetkin ve etkin şekilde kullanabilmek şart. Biz de müşterilerimize bütçelerini dijital ve geleneksel pazarlama arasında 3-2 oranında ayırmalarını öneriyoruz. Yani bütçelerinin yüzde 60’ını dijital, yüzde 40’ını ise geleneksel kanallara harcamalarını tavsiye ediyoruz. Böylece, daha geniş kitlelere ulaşarak daha iyi geri dönüş almalarını sağlıyoruz.”

“Pazarlamada trend kişiselleştirme, veri analitiği ve içerik pazarlaması”

Pazarlama profesyonellerinin yılın geri kalanında benimsemesi gereken stratejileri sıralayan Bengisu Akbulut, “Bunların başında müşteri deneyimini kişiselleştirmek, veri analitiği, içerik pazarlaması geliyor. Markalar böylesi dinamik bir dönemde müşteriyi merkeze alan veri stratejisi kurgulayabilmeli, çok kanallı pazarlama faaliyetleriyle müşterilerini her kanaldan takip edebilmeli, tutarlı ve güven verici olabilmeli. Bu metrikler yılın ikinci yarısında hem markaların hem de pazarlama profesyonellerinin odağı olacak. Biz de sektörümüzde öngördüğümüz bu trendlerden hareketle ilerliyor ve yol arkadaşlığı yaptığımız farklı sektörlerden müşterilerimiz için stratejik planlamalarımızı oluşturuyoruz” şeklinde konuştu. 

Teknoloji, sağlık, finans, eğitim ve perakende iletişimde öncü

En çok teknoloji, sağlık, finans, eğitim ve perakende sektörlerinden talep aldıklarına dikkat çeken Bengisu Akbulut, “Bu sektörler, dijital dönüşüme hızlıca uyum sağlamaları ile öne çıkıyor. Özellikle ihracat odaklı şirketler, gerek Türkiye’deki pazarlama faaliyetleri gerekse yurt dışı odağında oluşturacakları uluslararası stratejileri ve bunların operasyonel süreçlerini yürütmek için bizi tercih ediyor. Marka oluşturma, markayı hedef pazara göre yerelleştirme stratejileri, iletişim faaliyetleri için tam kapsamlı hizmetler sunarak onları destekliyoruz” diyerek sözlerini şöyle sonlandırdı:

“Yakın gelecekteki planlarımız arasında kullanıcı tabanımızı genişletmek ve hizmetlerimizi daha da çeşitlendirmek bulunuyor. Fijital İşler olarak internet sitemiz çok yeni açıldı. İlk 30 günün sonunda tamamen organik olarak 883 kullanıcıya ulaştığımızda bunu heyecanla duyurmuştuk. Aradan geçen iki haftalık sürede tekil kullanıcı sayımız 3 bini aştı. Böylesi bir başarının rüzgarıyla bu oranı 20 bine çıkarmayı hedefliyoruz. Ayrıca, kurguladığımız yeni projelerimizle daha geniş kitlelere hitap etmeyi planlıyoruz.”

featured Fijital İşler
1 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
4 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
5 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Güncel Haberler
Spotify 18 dolarlık yeni modeli üzerinde çalışıyor
Spotify’dan Rekabet Kurulu’nun başlattığı incelemeye ilişkin ilk açıklama geldi…
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Hogwarts’a yeni bir davet: Harry Potter dizisinin yıldızları belli oldu!
Haberler
Hogwarts’a yeni bir davet: Harry Potter dizisinin yıldızları belli oldu!
Nafizcan Önder
28 Mayıs 2025
Builder.ai iflas etti: “Yapay zeka” arkasında 700 kişilik yazılım ekibi çıktı
Haberler
Builder.ai iflas etti: “Yapay zeka” arkasında 700 kişilik yazılım ekibi çıktı
İrem Alimoğlu
4 Haziran 2025
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Haberler
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Marketing Türkiye
10 saat önce
TÜBİSAD'ın Yönetim Kurulu Başkanı yeniden Mehmet Ali Tombalak oldu
Haberler
TÜBİSAD’ın Yönetim Kurulu Başkanı yeniden Mehmet Ali Tombalak oldu
Sena Tufan
3 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.