21 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Fatih Projesi’nde altyapı ihalesini Türk Telekom kazandı

Marketing Türkiye
22 Kasım 2012
2 dk okuma

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın öncülüğünde 22 Kasım 2010’da, Milli Eğitim Bakanlığı ile Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı tarafından imzalanan protokolle başlayan Fatih Projesi’nin altyapısını Türk Telekom kuracak. FATİH Projesi kapsamında Türk Telekom, 1. Bölge  olarak anılan Batı Bölgesi ve 2. Bölge  olarak anılan Orta Anadolu ve çevresindeki  2.236 okulun “yerel alan ağı, aktif cihazlar ve pasif üyelerin kurulumu” ihalesini kazandı. Türk Telekom, bu bölgedeki okullara 3 yıl boyunca kesintisiz servis hizmeti verecek. İhale sonuçlarının kesinleşmesinin ardından Ankara Başkent Öğretmenevi’nde gerçekleştirilen törenle kurumlar arasında bir protokol imzalandı. Törene Türk Telekom Grup Finans Başkanı Mustafa Uysal ile Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri (YEGİTEK) Genel Müdürü Mustafa Koç katıldı. FATİH Projesi’nde, en büyük teknolojik altyapı sağlayıcı olarak yer aldıklarını söyleyen Türk Telekom Grubu Finans Başkanı Mustafa Uysal, projenin modern teknolojilere uygun ve çağa ayak uydurmuş genç bireyler yetiştirilmesini hedeflediğini ifade etti. Türk Telekom olarak öncelikli amaçlarının, projenin altyapısını en son teknolojik iletişim sistemleriyle kurmak ve maksimum düzeyde verimlilik sağlayarak, Türk milli eğitim sistemi için değer yaratmasını sağlamak olduğunu belirten Mustafa Uysal, şunları söyledi: “Türkiye’nin öncü iletişim ve yakınsama şirketi olarak, nasıl ki iletişim sisteminin teknolojik altyapısını biz kuruyorsak, aynı şekilde Türk eğitim sistemini geleceğe taşıyacak olan bu projenin teknolojik altyapısını kurmak yolunda da en önemli adımları biz atıyoruz. Teknolojik yeniliklerin geliştirilmesi ve Türkiye’nin teknolojik geleceğinin inşası için çalışan Türk Telekom, bu bilgi birikimini şimdi de FATİH Projesi için harcayacak. Geleceğe hazırlanan ülkemizin eğitim sistemi, FATİH Projesi ile bilgi çağına uygun, bilgi toplumu üyesinin tüm özelliklerini taşıyan bireyler yetiştirmek konusunda büyük bir adım atıyor. FATİH Projesi, bilgi ve iletişim teknolojilerini, eğitim sürecinin temel araçlarından biri haline getirerek   öğrencilerin ve öğretmenlerin bu teknolojileri etkin kullanımı sağlayacak. Türkiye’nin bilgi toplumu olma stratejisinin en temel projelerinden biri olan FATİH’te yer almaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Türkiye’yi 2023 vizyonuna taşıyacak teknoloji altyapısının kurulması önemlidir. Fatih Projesi bu vizyonun önemli bir parçasıdır. İşte Türk Telekom, bu tarihi misyona hizmet etmek heyecanını taşıdığı için ülkemizin en büyük değeridir. “Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri (YEGİTEK) Genel Müdürü Mustafa Koç da, sadece ulusal boyutta değil, uluslararası boyutta da ilgiyle izlenen Fatih Projesi ile 2023 vizyonunu gerçekleştirecek insan kaynağının yetiştirilmesinin hedeflendiğini vurgulayarak, şöyle konuştu: “UNESCO’nun 21. yüzyıl vatandaşlığı becerileri olarak tarif ettiği, teknoloji kullanımı, medya okur-yazarlığı, etkili iletişim, analitik düşünme, problem çözme, birlikte çalışma ve işbirliği, vatandaşlık sorumluluğu, global farkındalık ile öğrencilerimizi edilgen olmaktan çıkaracak, onlara fikirlerini rahat ifade etme, topluluk önünde konuşma, seviyeli tartışma gibi yetenekleri kazandıracak ‘interaktif eğitim’ anlayışının altyapısını kuruyoruz.”

1 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
2 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
3 Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
4 adidas ve Nike'ı sarsan "On" Türkiye pazarına adım attı...
adidas ve Nike’ı sarsan “On” Türkiye pazarına adım attı…
5 YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Güncel Haberler
Mutfaklarda dayanıklılık, sağlık ve estetik arayışı!
Mutfaklarda dayanıklılık, sağlık ve estetik arayışı!
Warner Bros. Discovery, Max’in bu yaz “HBO Max”e dönüşeceğini duyurdu
Warner Bros. Discovery, Max’in bu yaz “HBO Max”e dönüşeceğini duyurdu
yapay zeka teknolojileri
AI Tomorrow Summit bu yıl “Geleceği Şekillendir” temasıyla gerçekleştirilecek
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

2025 Oscar Ödülleri sahiplerini buldu
Haberler
2025 Oscar Ödülleri sahiplerini buldu
İrem Alimoğlu
3 Mart 2025
Global pazarlama sektörüne yön veren dijital tüketici trendleri!
Haberler
Global pazarlama sektörüne yön veren dijital tüketici trendleri!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
İmamoğlu'na gözaltı kararı sonrası sosyal medyaya erişim sorunu yaşanıyor
Haberler
İmamoğlu’na gözaltı kararı sonrası sosyal medyaya erişim sorunu yaşanıyor
İrem Alimoğlu
19 Mart 2025
Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Haberler
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
İrem Alimoğlu
3 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.