Faruk Atasoy’dan “Durgunlukta Reklam ve Büyüme” başlıklı konferans
Reklamcılar Derneği eski başkanlarından Faruk Atasoy, Konya Ticaret Odası’nda “Durgunlukta Reklam ve Büyüme” başlığı isimli bir konferans verdi.
Moderatörlüğünü Selçuk Üniversitesi’nden Prof Dr. Hüseyin Altunbaş’ın yaptığı konferansta, Atasoy, durgunluk dönemlerinde reklam yapmanın makro ekonomik açıdan önemini vurgulayarak, şirketlerin pazar payı arttırmasına olanak sağladığını kendisinin de tanık olduğu örnek vakalarla beraber anlattı.
Markalaşma ve marka olmak, markalı ürün ihracatı için turistik değerler dışında bir Türkiye markası yaratmanın gerekliliği, şehir markalaşması gibi konuların ele alındığı konferans 3.5 saat sürdü.
Katılımcıların yeni ihracat pazarlarına nasıl girilebileceğinden, doğru ajans seçiminin nasıl yapılacağına yönelik sorularını cevaplayan Atasoy, bilgi ve deneyimlerini aktardı.