17 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
iYO
Haberler

Fakir Hausgeräte “İyi Yaşam Odağında” geliştirilen yeni markası iYO’yu tanıttı

Marketing Türkiye
28 Eylül 2023
2 dk okuma

Köklü geçmişinden aldığı güçle 90 yıldır yenilikçi teknolojiler geliştiren Fakir Hausgeräte’nin İyi Yaşam’a odaklanan yeni markası iYO’nun tanıtımı Çırağan Palace Kempinski’de düzenlenen özel davetle gerçekleştirildi. “İçten dışa iyiliğimi düşünen teknoloji” söylemi ile Nur Bilen Yavuzer danışmanlığında geliştirilen iYO; sağlıklı yaş alma konusunda kalıplaşmış alışkanlıkların ötesinde birbirinden farklı teknolojilerdeki tasarımları ile öne çıkıyor.

Fakir Hausgeräte; iyi yaşam odağında geliştirilen yeni markası iYO ile sağlıklı yaş alma konusunda kalıplaşmış alışkanlıkların ötesinde teknolojiler sunuyor. Uzman Estetisyen Nur Bilen Yavuzer danışmanlığında “İçten dışa iyiliğimi düşünen teknoloji” söylemiyle doğan iYO’nun tanıtımı Çırağan Palace Kempinski’de gerçekleştirildi.

Fakir Hausgeräte Pazarlama ve Perakende Direktörü Zümrüt Tamer ile Nur Bilen Yavuzer’in iYO teknolojilerini anlattıkları etkinlikte konukların tasarlanan ürünleri inceleme şansı da buldukları uygulama alanında boğazın keyifli manzarası eşliğinde iYO’nun içten dışa iyiliği sunan teknolojilerini birebir deneyimlediler.

iYO’nun heyecanına ortak olan konuklara hoş geldiniz diyerek sözlerine başlayan Fakir Hausgeräte Pazarlama ve Perakende Direktörü Zümrüt Tamer konuşmasında; “Yenilikçi teknolojileri 90 yıldır geliştiren Fakir Hausgeräte’nin çatısı altında doğan iYO’nun bu anlamlı gününde yanımızda olduğunuz için her birinize teşekkür ediyorum. Günümüz dünyasında hepimiz sağlıklı yaş alma yolculuğunda olan kişileriz ve kendimize içten dışa iyi bakmak zorundayız. Bu bakış açısı ile iYO’da marka danışmanımız yol arkadaşlığı yaptığımız sevgili Nur Bilen Yavuzer ile birlikte herkese iyi gelecek teknolojiler hayal ettik. Kendisinin eşsiz katkıları ile iYO’nun iyi yaşamın merkezinde daha önce hiç sunulmamış olanı vadeden bir marka olması heyecanıyla bir yolculuğa çıktık. İçten dışa iyiliğinizi düşünen teknolojisiyle iYO’yu her zaman her hali ile sağlıklı ve harika hissetmek isteyen herkes için geliştirdik. ‘İyi yaşamak, iyi hissetmek senin özünde var’ felsefesi ile kendinizle olduğunuz her an kolayca kullanıma imkân tanıyan eşsiz tasarımlarımız ile fark yaratıyoruz. Bugün burada tanışacağınız bire bir deneyimleyeceğiniz kalıpların dışında iyiliğin merkezindeki iYO teknolojilerinin herkese çok iyi gelmesini diliyorum” dedi.

iYO marka danışmanı Nur Bilen Yavuzer etkinlikteki konuşmasında “iYO’yu en başından beri her aşamasında sahiplenerek büyük heyecanla beraberce bugüne getirdik. Yüksek teknolojili tasarımları ile iYO, benim de çok önem verdiğim ve inandığım iyi yaşamı destekleyen bir marka olarak, kendinin en iyi versiyonunu keşfetmek isteyenler için tasarlandı. iYO ile alıştığımız rutinlerin dışına çıkıyoruz; evde otururken ya da herhangi bir şey ile uğraşırken kullanabileceğimiz ürünler ile farklı bir yenilik de sunuyoruz. Teknolojilerine bakarsak iYO’da her ürünün kendi içinde bir inovasyonu mutlaka bulunuyor. Buna özellikle dikkat ettiğimizi söylemek isterim. Radyo frekanslı ve EMS fonksiyonlu cilt gençleştirme, dolgunlaştırma ve sıkılaştırma cihazı iYO Trio RF Facial Care, ergonomik tasarımı ile cildi canlandıran bir ürün olarak dikkat çekiyor. Manyetik açılıp kapanan kapağı ile hijyen sağlayan iYO Ultrasonic Skin Scrubber & Lifter ürünü ultrasonik titreşim ve pozitif iyon teknolojisi ile cilt temizliğinin derinlemesine gerçekleştirirken lifting modu ile kolajen üretimini destekleyerek cildin elastik özelliklerinin artmasını sağlıyor. Yine göz ve dudak çevresi bakım cihazı olan iYO Revitalizing Eye Massager, yatıştırıcı ısı terapisi, canlandırıcı sonic titreşimi ve kırmızı ışık terapisi ile cildi gençleştiriyor. Yaşlanma karşıtı iYO Led Light Skin Booster ise sarı, kırmızı ışık ve kızılötesinden yararlanarak cildin derinliklerine işleyerek canlanmasını sağlıyor. Boyun, çene ve yüz bölgesine bakım yapan iYO Face & Neck Collagen Booster ise Micro Current ve Micro Vibration teknolojileri ile kırmızı ve mavi ışık fonksiyonları sayesinde yaşlanma karşıtı etkiyi artırarak hücrelerin yenilenmesini sağlıyor. iYO tasarımlarının doğru ürünlerle bir arada kullanıldığında bakım rutinlerini değiştirebileceğine inanıyorum” dedi.

Fakir Hausgeräte featured iYO
1 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
2 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
3 Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
4 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
5 Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Güncel Haberler
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Epica Awards'tan Türkiye'ye 2 ödül!
Epica Awards’tan Türkiye’ye 2 ödül!
Türkiye'de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Türkiye’de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de "ucuz kahve" satışına başladı...
Haberler
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de “ucuz kahve” satışına başladı…
Nafizcan Önder
4 gün önce
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Haberler
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Nafizcan Önder
6 Kasım 2025
Başımız sağ olsun...
Haberler
Başımız sağ olsun…
Marketing Türkiye
11 Kasım 2025
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Haberler
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.