18 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Fakir Hausgeräte ilk "deneyim mağazası"nı açtı...
Haberler

Fakir Hausgeräte ilk “deneyim mağazası”nı açtı…

Nafizcan Önder
8 Mayıs 2023
3 dk okuma

Fakir Hausgeräte, 90 yıllık geçmişinden aldığı güçle “Köklerden Geleceğe” sloganı eşliğinde yenilenen marka kimliğiyle yeni bir yolculuğa çıkarak deneyim mağazasını tüketicilerle buluşturdu. İki yıldır çalışmaları süren, yeni marka kimlik dönüşümü faaliyetleri kapsamında yeni logosu ve deneyim odaklı yeni mağaza konseptiyle ilk Fakir Hausgeräte mağazası İstanbul Ümraniye’de Meydan İstanbul AVM’de açıldı. Marka bu yılın sonuna kadar deneyim mağazalarının sayısını 15’e; 2025’e kadar da 50’ye ulaşmasını hedefliyor…

Fakir Hausgeräte ilk "deneyim mağazası"nı açtı...
Fakir Hausgeräte ilk "deneyim mağazası"nı açtı...
Fakir Hausgeräte ilk "deneyim mağazası"nı açtı...
Fakir Hausgeräte ilk "deneyim mağazası"nı açtı...
Fakir Hausgeräte ilk "deneyim mağazası"nı açtı...
Fakir Hausgeräte ilk "deneyim mağazası"nı açtı...
Fakir Hausgeräte ilk "deneyim mağazası"nı açtı...

Fakir Hausgeräte ailesi olarak yenilenmenin, dönüşümün, değişimin gücüne inançla; misafirlerine eşsiz bir deneyim yaşatmak üzere yeni kimlikle tasarlanan ilk Fakir Hausgeräte mağazasının açılışı sebebiyle heyecanlı olduklarını belirten Fakir Hausgeräte Satış ve Pazarlama Grup Başkanı Muhammet Fatih Saruhan gerçekleştirdiği açıklamasında;

“Ümraniye’deki Meydan İstanbul AVM’de açtığımız yepyeni konseptteki deneyim mağazamız müşterilerimize birebir dokunduğumuz en önemli yer olmasıyla da bizim için farklı bir anlam taşıyor. Yeni logomuz ve yenilenen kurumsal kimliğimiz ile ilk mağazamız olması ile de değerli tabii ki bu açıdan da çok mutluyuz. Fakir Hausgeräte olarak tüketicilerimizin ihtiyacı neyse onu en kaliteli, en güvenilir ve en son teknolojisi ile en üst seviyede hizmetle karşılamak bizim önceliklerimiz arasında yer alıyor.

Yaptırdığımız araştırmalar bize gösteriyor ki Fakir Hausgeräte’nin hitap ettiği kitle; teknolojiyi takip ediyor, performansı önemsiyor, metropol yaşamında hayatlarına katma değer sağlayan ürünleri keşfetmekten ve sofistike deneyimler yaşamaktan hoşlanıyor. Biz de bu bakış açısı ile Alman köklerimizden de aldığımız güçle teknoloji ile estetiği buluşturan, yaşamı kolaylaştırırken eğlenceli, şaşırtıcı ve modern tasarımlarla hayata zevk ve heyecan katan ürünlerimizle tüketicilerimizle buluşma hedefiyle var gücümüzle çalışıyoruz. Araştırmaların bize sağladığı ve marka stratejimizin ışığında elde ettiğimiz içgörüden yola çıkarak sağlıklı yaşam kategorimizle adımızdan sıkça söz ettireceğiz.

Sürdürülebilir bir sağlıklı yaşam anlayışını hayatına entegre eden günümüz dünyası insanlarına Fakir Hausgeräte teknolojisinin en yeni ürünleri ile konfor alanı yaratmayı hedefliyoruz. Tüketicilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda sahip olduğumuz teknolojiyi daima bir adım öteye taşıyarak tüm kategorilerimize ekleyeceğimiz yeni ürünlerle daha sağlıklı bir yaşam sunmak istiyoruz. Bunun için yeni trendleri takip ederek odağımıza aldığımız sağlık ve güzellik kategorilerimiz ile daha önce hiç sunulmamış teknolojileri sevenlerimizle buluşturacağımız için de şimdiden çok heyecanlıyız” dedi.

Fakir Hausgeräte
1 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 "LEGO ödeneği" yan hak oldu!
“LEGO ödeneği” yan hak oldu!
Güncel Haberler
İstanbul Modern’de Ali Kazma’dan “Aklın Manzaraları”
İstanbul Modern’de Ali Kazma’dan “Aklın Manzaraları”
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

En etkili kampanyalar Effie Türkiye'de ödüllendirildi
Haberler
En etkili kampanyalar Effie Türkiye’de ödüllendirildi
Marketing Türkiye
24 Nisan 2025
Yuvadan uçan fikirler ödüle dönüştü: Brandverse Awards Ödül Töreni 18 Haziran'da…
Haberler
Yuvadan uçan fikirler ödüle dönüştü: Brandverse Awards Ödül Töreni 18 Haziran’da…
Sena Tufan
1 hafta önce
Stellantis Türkiye’nin Tofaş tarafından satın alınmasına “yatırım şartlı” onay
Haberler
Stellantis Türkiye’nin Tofaş tarafından satın alınmasına “yatırım şartlı” onay
Marketing Türkiye
19 Nisan 2025
Türk CEO'ların risk algısı, küresel meslektaşlarına kıyasla daha yüksek
Haberler
Türk CEO’ların risk algısı, küresel meslektaşlarına kıyasla daha yüksek
Marketing Türkiye
16 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.